50🌻

435 17 0
                                    

Yazardan

Ilgın kaldığı otelde camdan öylece dışarıya bakıyordu.
İlk birkaç gün yatamıyordu , şimdi ise kabuslarla uyanıyor .
Aşkını özlemişti .

Nerdeydi ne yapıyordu , ona birşey oldu mu ?

Öldü mü , yaşıyor mu?

Bilmiyordu ve bunu bilmemek de onu deli ediyordu.

Aşkın

Deniz kenarına geçtik artık herşeyi anlatıcaktım bir hafta önce hatırlamaya başlamıştım ama söyleyemezdim.

"Mehmet nolur bu anlatıklarımız aramızda kalsın ve beni sonra bırak ben gideyim "

Dedim .

"Nedir seni böyle korkutan ?"

Diye sordu .

"Geçmişim "

Dedim .

"Dinliyorum "

Dedi .

"Şunu bil ki anlatıcaklarımın hiç biri yalan değil !"

Dedim .

"Dinliyorum dedim ya "

Dedi .

"Birkaç ay önce bir işte çalışıyordum babam paraya doymaz bir şerefsizdi , eve gitim bir adam geldi adı ılgın beni ona sattı .
İlk birkaç gün iyi davrandı bana ama ben onu istemiyordum ve zorla tutuğu evinden kaçtım .
Buldu ve o gün bana .... "

Ağlamaktan anlatamıyordum .
Kalbime bir yumru oturuyordu anlatınca acım bir daha sızladı keşke hafızamı kaybettiğimde bir daha hatırlamasaydım .

"Onu hiçbir zaman istemedim ama kaçtım diye bana dokundu ondan kurtulmaya çalıştıkça iğrençleşti.
Bir gün delirip onu bıçakladım ve evden kaçım ama gebermemişti . Bulduğunda eve tekrar döndüm ."

Ağlamam hıçkırıklara karıştı .
Ona baktım gözleri dolmuştu ve yutkunmakta zorlanıyordu.

"Bir kaç gün sonra midem bulandı hamilemiyim diye test yaptım ama çok şükür değildim fakat daha fazla dayak yememek için hamileyim dedim . O gün beni satan ve susan insanın aile dediği pislikler geldi . Ben on yedi yaşındayım ve olsaydı hamile olabilirdim ama onlar o bebekten kazanacağı parayı düşündü . Onların gözünün önünde saçımdan çeke çeke sürükledi bir kelime etmediler ben bir aileye sahip değilim Mehmet "

Dedim ve artık devam edemiyceğimi anladım .

Onunda gözlerinden yaşlar akıyordu .

"Nasıl dayandın "

Dedi .

"Dayanamadım kaçmayada çalıştım ama kimsem yoktu benim mehmet bir baba ocağım yoktu "

Dedim .

"Hep burdamıydın"

Dedi .

"Hayır o pisliğin işi vardı o yüzden buraya geldik "

Dedim .

AYÇİÇEĞİM🌻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin