Otobüse binmiştik .
Uzun yolculuk sevdiğim için bunu ben istedim .
Madem onunla gidicem bari yol güzel olsun .
"İyisin değil mi ?"
Diye sordu .
"Nasıl gözüküyor "
Dedim ve sinirle önüme döndüm .
Her zaman cam kenarına geçip televizyondan şarkı dinlerdim .Öyle de güzel olurdu ki .
Rizeye varmıştık .
"otele geçelim sonrasında benim iki günlük işlerim var ama sonra kalan beş günü de rize de huzurla geçiririz "
Dedi .
Kafam yerdeydi çünkü onun yüzüne bakmak inan kalbime ve ruhuma hakaret gibiydi .
Çenemden tutu ve kadamı yüzüne çevirdi .
Elini yüzümde gezdirirken kaşımın oraya deyince acıyla ahh gibi cılız bir ses çıkarttım .
"Özür dilerim bebeğim "
Dedi .
Bense umursamayıp tekrar kafamı yere eğdim .
Biraz ilerledikçe kafamı kaldırmanın ne kadar iyi olduğunu fark ettim yollar çay kokuyordu .
Kadınlar sırtlarında çantaya benzer şeyle çay topluyorlardı ."Otele az kaldı "
Dedi .
Ben bu kadınlara pür dikkat bakıyordum .
Güzel sohbetleri , siyah kırmızı renklerinin oluşturduğu etek ve kafalarına sardıkları şeylerle harika görünüyorlardı .Çok merak ederek bakıyordum .
İşleri esnasında kafasını kaldıran bir kadın bana baktı ve gülümsedi.
Bende samimiyetine hayran kalıp gülümsedim .Otele vardık .
Odaya girdiğin gibi yatak odası vardı fakat benim aşık olduğum derecede ilgimi çeken şey tam karşıdaki camdan duvardı .Evet camdan duvar dışarıyı yansıtıyor ve hoş duruyordu.
Fakat burası 6. Kat olduğu için aşağı bakmak beni korkutuyordu .Arkamda bir yoğunluk hissedince hafif sıçradım .
"Sakin ayçiçeğim "
Dedi .
Ondan kurtulmaya çalıştım ama boğazımı tutu fakat sıkmıyordu.
"Rahat dur sadece bir kere asabi olma ve bana ayak uydur çok zor değil "
Dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYÇİÇEĞİM🌻
Chick-LitAyçiçeğinin anlamı : sana tapıyorum veya sana hayranım gibi anlamlara gelirmiş o yüzden bana hep 'Ayçiçeğim' der ruhu bile kararmış bir insan .. +18 şiddet ve tecavüzü anlatır . Ben 17 yaşımda babam tarafından satıldım, Annem tarafından susturuldum...