41🌻

539 14 2
                                    

Nereye gitiğimi bilmiyordum yollar genelde yeşilik ve evler de benziyordu .
Nereye gidiyor ne yapıyordum diye düşündüm bir süre .


Uzun bir süre koşunca bulduğum bir ev önüne oturdum azıcık soluklanmalıydım.

Şimdi ne yapıcaktım beş kuruş param yok, gidicek bir yerim yok .
Yanlış mı yaptım .
Hayır aşkın kendine gel esaret mi istediğin .
Çok şükür kaçtım .

Kaçtıysam bir yolunu da bulurum .

Ama gitmeliydim .
Sanki buralarda bulabilir gibi .
O yüzden kendine gel ve devam et.


Artık ayaklarımda hal kalmamıştı .
Bu geldiğim yerler iyice yayla gibiydi demek ki otel çokta uzak değil yaylaya .

Ama şuan tam olarak yaylada değildim uzun ve dik bir dağdaydım aşağısı yayla .
O yüzden burda bir işim yok .
Çıktığım yere geri dönmek için ilerledim .
Fakat bu dağda tutunmak çok zordu Allah korusun düşsem başıma birşey gelir .

Sağ salim çıkayım da .

Bir taşa tutunamayınca elim kaydı dengemi kaybettim son anda tutundum bu seferde başım dönmeye başladı .
Ayağımı taşa doğru attım fakat kaydı ellerimde birden çekildi .

"AAAAHH"

diye çığlık attım fakat bir taşa elim çarptı ama sağlam tutamayınca yere doğru düşüyordum .

Allahım sen yardım et .
Taşları tutmaya çalıştım ama başım iyice döndü ve etraf karardı sırtımı sert bir şekilde yeşilliğe çarparken hissetim .




Ilgın

Sabahın köründe ne simidi bu .
Sinirle taksiye bindim, işe doğru gittim odaya servis yapıldığı için pek dert binmedim bende geç olmadan işe doğru yol aldım .

AYÇİÇEĞİM🌻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin