Elimde ki çantamın sapını sıkarak sonunda şirketin önüne gelmiştim. Belki de bugün buraya son gelişim bile olabilirdi.. Tabiki hakkımı sonuna kadar savunacaktım. Ama aksi olursa da elimden birşey gelmezdi.
Yutkundum ve adımlarımı şirketin girişine yönlendirdim.
"Günaydın menekşe"
Duyduğum sesle şok içinde gözlerimi büyüttüm. Bana menekşe bir tek mesajlaştığım o adam söylüyordu. Onun dışında muhabbetim olan bir arkadaşım bile yoktu ki?!
Hızla başımı çevirdiğimde Jimin'i görmüştüm.
"Bay Park?"
Güldü.
"Bana da günaydın yokmu?"
Asansörlerin önüne geldiğimizde önüme geçerek asansöre bindi. Bende hızla arkasından asansöre girdim.
"Sizi de günaydın da şey..."
Bana doğru döndü.
"Ney?"
"Siz bana az önce menekşe mi dediniz?"
Yamuk bir şekilde güldü.
"Evet, bir mahsuru mu var?"
"Yok da... Yani nereden çıktı ki şimdi?"
Eliyle çantamı gösterince, bakışlarımı oraya çevirdim. Çantamın üzerinde menekşe resmi vardı. Derince nefes verdim.
"Ha siz o yüzden"
Kafasını sallayarak güldü. Gerçekten şuan şapşal gibi gözüktüğüme emindim. Daha da şapşallaşmamak adına önüme döndüm o sırada asansörün kapısı açılmıştı.
Ben Bay Jeon'un odasının bitiminde ki odama ilerlerken, Bay Park'ın odası diğer tarafta kalıyordu.
"Ji Sun?"
Bana seslenmesiyle adımlarımı durdurup ona döndüm. 'Efendim?' der gibi yüzüne baktığımda bana eliyle gelmemi işaret etti.
Aramızda ki beş adımlık mesafeyi kapattığımda konuşmaya başlamıştı.
"Jungkook bir saat sonra şirkette olacak Ji Sun ve biliyorsun ki, ilk işi şu çalınma olayını araştırmak olacak."
Başımı onaylarcasına salladım.
"Bay Park ben gerçekten-"
Sözümü keserek konuşmaya başladı. Bana kızar gibi değil de, yanımdaymış gibiydi.
"Bak Ji Sun hiçbir zaman haklı olduğunu düşündüğün konuda, kendini savunurken cümleye "gerçekten ben yapmadım" diyerek başlama. Bu karşı tarafta daha çok şüphe uyandırır. Eğer gerçekten bu konuda suçsuzsan kendinden emin ol ve konuşurken hiçbir cümleden çekinme."
Başımı sallayarak onu onayladım. Birşeyler söylemem gerekiyordu. Konuşmak için ağzımı araladığımda,
"İçimde bir his o koleksiyonu senin çalmadığını söylüyor ve ben gördüklerimden daha çok hissettiklerime inanırım."
Saygıyla eğildim.
"Bay Park gerçekten böyle düşündüğünüz için size çok teşekkür ederim. Çünkü şuan üzerime bir iftira atıldı."
İki eliyle omuzlarımı tuttu ve bana doğru hafifçe eğildi.
"Jungkook'un elinde ki delil çok kuvvetli ve bu olayda bütün oklar seni gösteriyor Ji Sun. Bu yüzden gözlerini dikkatli aç, kendini güzelce savun ve dürüst olmayı unutma. Suçlu sen değilsen bu eninde sonunda ortaya çıkacaktır. Unutma, bu hayatta hiçbir şey gizli kalmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Jeon • JJK
Fanfiction"Tehlikeli sulardasın Ji Sun. Yüzmeyi bilmediğin sularda." Boynuna dudaklarımı bastırıp başımı kaldırdım. "O zaman bana yüzmeyi öğret Jeon." Kalbimi unutturacak şekilde güldü. "Öğreteceğim." ©kookiloji | 2019, Temmuz