1✦Kişisel Asistan

17.6K 1.1K 487
                                    

Lonelyvoilet: 11:11

Günaydın

Goodman: Sana kim olduğunu sorduğumu hatırlıyorum?

Lonelyvoilet: Kim olduğum neden önemli?

Sadece birileriyle konuşmak istiyorum.

Goodman: O zaman arkadaşlarının yanına git.

Lonelyvoilet: Sorun da bu.

Benim etrafımda kimse yok.

Bu yüzden sadece benimle konuşmanı istiyorum. Eminim ki bundan birşey kaybetmezsin.

Görüldü

"Ji Sun!"

Hızla oturduğum küçük masamdan kalkarak Bayan Kang'ın karşına geçtim. Bay Jeon'un biricik asistanı..!

"Buyrun efendim?"

Gözleriyle beni ukala bir şekilde süzdü.

"Bay Jeon seni çağırmış. Bana nedenini neden söylemedi bilmiyorum, gerçi çıktıktan sonra senden mutlaka öğreneceğim."

Gorço çoktonton sonro sondon motloko oğronocoğom! Uyuz kadın.

"Şimdi odasına git ve sonra hemen benim yanıma gel, anlaşıldı mı?"

Tabiki de saygımı koruyacaktım. Bu kadın yüzünden şirkette ki asosyal lakabımı bozmaya niyetim yoktu.

Asosyal olmaya beni zorlayan bir hayatım vardı bunu ben istememiştim ki.. Hayatımda kimse olmayınca her şeyde yalnız olunca etrafa da öyle yansıyordum.

Pek şikayetçi sayılmazdım ama hayatımda en azından bir kişinin olmasını da isterdim.

Adımlarımı Bay Jeon'un odasına yönlendirdim. Burada çalışmaya başladığımdan beri hiç yüz yüze bir diyaloğumuz olmamıştı. Beni odasına çağırmasını biraz garipsemiştim açıkcası.

Kapının önüne geldiğimde kapıyı tıkladım ve gel demesini bekledim. Birkaç saniye içinde içeriden duyduğum ses ile kapıyı aralayarak içeriye girdim.

"Beni çağırmışsınız efendim"

Elinde ki kalemi çizim yaptığı kağıdın üzerine bıraktı ve bana döndü.

"Kim Ji Sun sen misin?"

Başımı onaylayarak salladım ve "Evet benim efendim" dedim.

"Han Ri'nin yardımcı asistanı?"

O uyuz kadının asistanı olmayı asla istemesemde, maalesef öyleydi.

"Evet"

Ellerini masanın üzerine yasladı.

"Pekâlâ Ji Sun şimdi beni dinle, bu sıralar yoğun bir tempoya gireceğiz. Başka şirketlerle yapacağımız anlaşmadan tür yurtdışında ki toplantılara kadar. Ve Han Ri işini her ne kadar iyi yapsa da, benim daha da iyisine ihtiyacım var."

O kadın gerçekten işinde iyiydi. Bu şirkette ondan daha iyisi var mıydı ki?

"Duyduğuma göre şirkette ki lakabın asosyalmiş, bu çok daha iyi."

Çatık kaşlarla ona bakarken, ne dediğini anlamaya çalışıyordum.

"Ve ufak bir inceleme sonucunda senin Han Ri'den işinde daha verimli olduğunu fark ettim."

Kaşlarım benden bağımsız yukarı kalkmıştı.

"Nasıl? Ben mi?"

"Evet, sen. Çok vaktim yok Ji Sun. Eşyalarını topla ve şu odaya yerleş" diyerek eliyle işaret ettiği yere baktım. Bayan Kang'ın odası. Bu oda ile aralarında sadece boydan bir cam vardı.

"Şu dakikadan sonra kişisel asistanlığımı sen yapacaksın."

Doğru mu duyuyordum?

Bay Jeon • JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin