-Ah,başlayamayacağım.
-Uzun zamandır bu kadar zorlanmadım.
-Aman,herneyse önemli değil.Sabah erkenden uçacağız.Yaklasık 12 saat!Omo fazlaymış.-yer değiştirdim çünkü Rose geldi ve kullanım yeri onundu. Yani Rose'nin stüdyo'sundayız.
-Bu video hepsinin toplamı olacak ve coachella 21 Nisan'da bitiyor.Ben coachella günlüğü diye bir video daha yayınlayacağım için bu video YouTube etkinliği için.Hadi devam edelim.Bakalım kaç dakikalık olacak ve editi ne kadar sürecek bu videonun.Of çok sıkıntılı.
-ROSEEEE ÇIKALIM YETER!
(Video devam ediyor fakat ben buraya gerçek hayatı sokacağım.)
Lisa arkadaşına defalarca seslendi.Her seferinde aynı cevabı aldı.
"Makyaj yapıyorum bekle!"
İçinden bir of çekti Lisa.İnstagrama story atacaktı.Ne yapmalıydı? Mırıldandı.
"Ne atsam?"Galeriye girip hafiften baktı.YouTube için birkaç fotoğraf.Rose ve bazı arkadaşlarının ifşaları(!)kendi fotoğrafları,kedisinin fotoğrafları, beğendiği fotoğraflar,ss aldıkları ve birçoğu.
Aradan bir fotoğraf seçti.Saçlarını boyayacaklarından bahsetmiştik diye aklından geçirdi.Story attıktan birkaç dakika sonra rose aşağı indi.
"Nasıl olmuş?"
"Daş daş"
Aralarında gülerken Lisa ayağı kalktı.Bavullarını aldı.7 bavul almıştı Lisa.Program yapacakları için birçok şey giyecekti.Yola çıkmak için kapıya yoneldiginde story'i kontrol etti:
Cevapları kontrol ediyordu.Mavi,mor,siyah,pembe, sarı kalsın diyenler vardı fakat 4yorum gözüne çarptı.
@lis_jk_fan:bu fotoğrafı ben yapmıştım unnie.OMO! Teşekkürler.Bu arada sarı Lisa güzel ve mükemmel.
Jennie_ruby_jen:Lisa kahverengi veya siyah.Sade ve asil. Beni örnek al.Gorüşmek üzere.
@lis_lis_fan: programa kadar boyat ve bize sürpriz yap.Şaşırt bizi limario.
Jung_kook: Orada seninle tanışacağım için mutluyum.Orada rose ile tanışacağım için mutluyum.Orada seni sarışın görmek istiyorum.Umarım coachella ve programın ardından boyatırsın.Yada boyatmasanda olur noona saçların çok yıpranmış.
--------------
Lisa jungkookdan Ayla büyük.
Lisa uçuş yapacak havalimanından sonra yine video çekecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YouTube-LisKook
Hayran KurguYouTubeda içerik üreten lisanın bir fanıydı jungkook, Aynı zamanda YouTube'da içerik üreten jungkook'un bir hayranıydı Lisa, Coachella ve YouTube etkiliğine şükretliydiler. İşte Lisa ve jungkook 10 Nisan 2019'da tanıştılar ve bir hikaye yazdılar. İy...