"Kalbinin pusulası şaştığında, yönünü bulmak için kutup yıldızına bakmalısın.." dedi yaşlı kadın.
"Doğru yolda olduğumu nasıl anlayacağım peki?" diye merakla sordu genç kız.
" Korkmadan yürüyeceksin. Zamanı geldiğinde sana doğru yönü kalbimin sesi ve gözlerindeki ışık gösterecek!" diyerek bilgece gülümsedi kadın.
*******
Aşk; hiç olmadık bir yerde, fırtınalı bir gecede ansızın kapılarını çaldığında yapacakları tek şey vardı. Kaçmak!?
Gel gelelim bu iki delinin de aklından geçen son şey bile değildi.
Teslim olmak? Bu da pek onlara uygun değildi. Savaşmadan teslim olmak ikisinin de ruhunda yokken olabilecekleri kimse tahmin edemezdi.Mısra, iş için gittiği topraklarda yıllardır aradığı huzuru ve o özlemle beklediği şeyi bulabilecek mi?Ya da.. Bulduğunda geri dönebilecek midir? Peki ya aradığı o değilse? Ya bunca yıldır kullanmayı bıraktığı kalbi yine yara alırsa? Ona baktığında gördükleri gerçek miydi?
Ricardo ise hayattaki acılardan kaçıp sığındığı bu hiçliğin içinde kurduğu sessiz yaşamının ortasına bomba gibi düşen ve fırtına gibi esip geçen bir kadın hayatına girdiği anda biliyordu. Her şeyin değişeceğini o an anlamıştı. Yaralı kalbinin aynı yerden tekrar vurulacağını bile bile ona kapılarını açabilir miydi peki? Gözlerindeki o fırtınaya kapılıp mutlu olabilir miydi?
Mısra ve Ricardo 'nun eşsiz hikayesine hoş geldiniz!..
Sizleri soluksuz bırakacak bir hikaye olacak hazırsanız başlıyoruz.😘*****
Selamlar güzellerim!.. Ben geldim!🤗
Uzun bir ara oldu ama sonunda sahalara dönebildim. Bunun için ne kadar mutlu ve heyecanlı olduğumu anlatamam sanki ilkmiş gibi bir heyecan var içimde.🥰 Evet Mısra'nın hikayesi ile seriye devam ediyoruz.
Sizi müthiş bir hikaye bekliyor.
Umarım severek okursunuz.☺️
Beni yalnız bırakmadığınız için hepinize sonsuz teşekkürler canlarım!❤️Not; Bölümler diğer hikayelerim bitene kadar haftada bir gelecek. (Muhtemelen pazar günü olacak) Sonrasında duruma göre haftada iki bölüm olacak inşallah! Bölümlerde görüşmek üzere.👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Sende Kaldı ( Kalbimin Pusulası Serisi 2)
RomantikKalbim Sende Kaldı Aşk; hiç olmadık bir yerde, fırtınalı bir gecede ansızın kapılarını çaldığında yapacakları tek şey vardı. Kaçmak!? Gel gelelim bu iki delinin de aklından geçen son şey bile değildi. Teslim olmak? Bu da pek onlara uygun değildi...