—Bună, sunt Daniel, uneori ceea ce simțim poate fi real, alteori doar o mască de a ne ascunde de ceea ce simțim cu adevărat.
De mic copil, viața nu a fost așa cum mi-aș fi dorit să fie, desigur am și eu păcatele mele, dar știu sigur că unul nu o să îl uit niciodată.
Bucuria fiecărei persoană este de a da naștere unui copil, atât mai devreme cât și mai târziu.
Păi pentru mine, acesta este cel mai mare păcat, pe care nu am să îl uit niciodată.
Mama a decedat la nașterea mea, sau cel puțin așa știu eu, tata m-a abandonat încă de la nașterea mea, nu știu nimic despre el și nici nu aș vrea să știu.
Eu am crescut într-un centru de copii abandonați, deseori mai trec pe acolo și ajut personalul cu diferite activități pentru copii.Am continuat să fac studiile la academia de poliție, acum sunt polițist în Washington, slujba mea e pe prim plan, chiar dacă în timpul liber îmi place viața, rezolvarea cazurilor îmi completează un gol.
Recent am fost promovat și trimis în L.A pentru o nouă provocare, am acceptat-o, cine știe poate chiar va fi o schimbare, pentru mine.
Los Angeles, pe cât de dezvoltat și frumos, pe atât de multe mistere.
Intru pe ușa secției din L.A, acolo îmi văd toți noii colegi, simpatici dar putin antisociali, nu cred ca ei stiu ce e ăla umor, totul este despre muncă, dar știm toți cum e, o glumă nu strică niciodată, nu ?Văd o umbră care intră pe ușa secției , o siluetă demnă de o femeie , părul blond , cu o fire rece și perfecționistă, se apropie spre mine și spune:
—Detectiv Chloe, vom fi parteneri, uite noul tău echipament, aa și bine ai venit în L.A.Parcă amuțisem, ce înseamnă asta ? Ce înseamnă acest sentiment?
O privesc cum pleacă, astept ziua de mâine, chiar dacă tonalitatea vocii ei era răcoroasă, văd ceva la ea, ce nu am văzut niciunde.
Cred că e ceva nou pentru mine, sa fiu sincer nu mă așteptam la o astfel de schimbare, dar ști cum zic, mereu e binevenită.Good joke Daniel, dar nu uita, ascultă o mie de cuvinte, rostește unul singur.
• Sper că vă place începutul primului capitol, dar ține minte si tu, povestea mea poate lua o întorsătură ciudată, așa că fiți pe fază. ❤
CITEȘTI
The change (RO/EN) ÎN CURÂND
Genç KurguÎmi amintesc de momentul în care viața mea s-a schimbat, momentul în care în sfârșit am zis: Gata, mi-a ajuns! Știu că sunt mult mai mult decât demonstrez acum mental, emoțional și fizic. - Am luat o decizie în acel moment care mi-a schimbat viața p...