2
BU BÖLÜMÜ YAZMAMDA İREMNUR KUTLU VE BEYZA KAYA YARDIM ETTİĞİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM İYİ OKUMALR.
Odaya girmemle çığlık atmam bir oldu.Karşımda Dilay vardı.İkimizde çok şaşkın ve mutlıyduk.Beraber benim odama geçtik.
DİLAYIN AĞZINDAN
Bu okulda 2.yılım Evet buraya okul diyebiliyorlar.Bence burası sadee abaza erkeklerin ve srseri kızların bulunduğu bir okul (istisnalar hariç.)En güzeli iki taraftanda uzak durmak.Okuldaki adım buzlar kraliçesi.Herkezi terslemeye bayılırım kimseye karşı sıcak değilimdir.Sınıfa yeni biri geldi.İlk kez kendime birini sıcak buldum.Kız sınıfa girer girmez sınıftaki bütün abazalar birbirini itip kakmaya çalıştılar.Bu sınıf niye böyle yaa.Bu sıınıfa geldiğim ilk gün aklıma geldi dejavu gibiydi resmen.Doruk abazaların başıdr zaten.Herkezin istediği bir şeyi kendi başına elde etmeye bayılır.Onu uyarmaya çalıştım umarım beni anlamıştır.Zaten kimse kimseye öyle bir anda güvenmez.Kim bilir benim hakkımda neler düşünmüştür. Herneyse ya kimseyi takmıyorum. Zaten ev taşıma derdindeyiz.Evimize hırsız girdi.Annem bu evde rahat edemediği için evi değiştirmeye karar veerdik anlayacağınız sil baştan yapmaya karar verdik.En yakın dostum beni sırtımdan vurunca kimseye güvenmemeyi anladım.Bu hayatta kimseyi takmamayı öğrendim.Bizim evin karşı dairesine geçtik.Kadın çok misafirperver biriydi.Kızını çağırdı aşağıya uykulu bir şekilde inip,beni görmesiyle ikimizinde çığlık atması bir oldu.Sonra gülerek onun odasına gittik.Bu gün Berkayla olanları anlattı.Sonra sessizlik oldu.
MİRAYIN AĞZINDAN
Şuan sessizdik bir şey sormak istiyordum.Ama vereceği teppkiye korkuyordu.Çünkü bugün beni uyarmıştı."Dilay neden herkez Doruk ve arkadaşlarından korkuyor"dedim.Güldü"Bende nezaman Doruk konusunu açacaksın diye merak ediyordum."dedi.,
-Doruk çetenin başı.Genelde çok soğuktur.Grubu dışında kimseyle konuşmaz.Kimse onunla uğraşmayı istemez isteselerde yapamazlar çok tehlikel biri.Okuldaki bütün sürtükler onunla birlikte olmak istiyor oda onların isteklerini kırmayıp onlarla birlikte oluyor anlayacağın tam bir playboy.Bütün kızlar onun gözünde eşit yani tek kullanımlık sürtükler.Kızlar tam bir sürtük adamın kullanıp atmasına rağmen yinede peşinden ayrılmıyorlar.
-Sanada birşeyler yaptımı .
-Bana ve senin gibilere bir şey yapmaz.Okulda sadece adı or....u ya çıkanlarla birlikte oldu.Herneyse artık şu konuyu kapat sıkıldım ben gidiyorum.Dilay gittikten sonra yatağa girdim.Tabiki uyuyamıyordum.Prensiplerime göre yatağa girdikten sonra 1 saat tavanı seyretmek gibi bir huyum var.
= ERTESİ GÜN=
Sabah dilayla beraber otobüs durağına giderken kendimi çok iyi hissediyordum.Dilayla yakın olmak beni mutlu ediyordu ve aynı zamanda onun çok gizemli biri olduğunun farkındayım vve onu çözmek istiyorum.Durakta Berkayla karşılaştık.otobüse bindiğimizde Berkay bize dönüp siz beraber otursanıza dedi.Dilay"ence iyi fikir."dedi.Bi anda içimde bir burukluk oluştu Dorukla oturmak istiyordum ama nedenini bilmiyordum.Dilayın sesiyle irkildim."iyimisin miray benle oturmak istemiyorsan sorun değil" dedi.Bir anda onu üzdüğümü düşündüğümü sanıp"hayır dalmışım tabikide seninle oturmak istiyorum dedim ve gülümsedim.Dilay mutlu olmuştu.Berkay da anlayamadığım bir rahatlık vardı.Sınıfa girdiğimizde dün bu sınıfta olmayan bir kız gözüme çarptı.Bana şöyle bir baktık ve yüzünde küçümseyici bir tebessüm belirdi nedenini anlamadım ama Dilay tedirgin olmuştu.Derste hiç konuşmadık zil çalınca dilaya dönüp birşeymi oldu diye soracakken 6 tane kızın bize doğru geldiğini farkettim.En önlerinde az önce bana küçümseyerek bakan kızı gördüm.Kız siyah saçlı mavi gözle(eminim lenstir.)eteği varla yok arasında mankenlere taş çıkartacak bir fiziği vardı.Yanıma gelip"Ben Beril GENCER "dedi.Tam adımı söyleyecekken Beril(bayan or....u)"Kimsen umurumda değilsin ama şunu iyi bil bu okul benden sorulur ayağını denk al yoksa geldiğin gibi gidersin "dedi ve arkasını dönüp kıçını kıvırta kıvırta gitti.Ben olayın şokunu atlatamadan dilay"Doruğun eskisi"dedi.Ona dönü" iyide benim ne alakam var" dedim.Dilay"Dün Dorukla oturmandan kaynaklanıyor çünkü Doruk kızlara yaklaşmaz kızar onun peşinden koşar niye seni yanında oturtmak istediğine anlam veremedim"ne biçim okul bu yaaa...
1 HAFTA SONRA
Doruk bu hafta okula gelmedi.Ama arkadaşları(taş koleksiyonları)okuldaydı.Zaten tüm hafta boyunca Berilin gerizekalı bakışlarına maruz kaldım.Berkay ve Dilayı daha iyi tanıdım.Berkay çok iyi biri onu arkadaşım olarak görüyorum. ama o beni arkadaşı olarak gördüğünden emin değilim ama yinede yanında kendimi rahat hissesdiyorum.Hafta sonu Dilayla beraberdik.Annesinin kafesine gittik.Orada çalışıyordu çok garip geldi.Bu gün okula gitmek için hazırlandım.Biraz farklılık olsun diye eyeliner ve bordo renginde ruj sürdüm.Aşağıya indim annemin tepkisi çok komikti."Benim kızıma naptın"dedi ve gülmeye başladık.Dışarıya çıktığımda dilayla 10 yıldır görüşmüyormuşuz gibi biribirimize sarıldık.Berkayla buluşup okula gittik.Sınıfa girdiğimde kapının kenarındaki Doruğu fark etmedim"Miray"deyince korktum ve irkilip arkamı döndüm gözlerini yeşili çok açıktı insanın içini rahatlatıyordu.kalbim birden çok hızlı atmaya başladığını hissetim korktuğum için olduğunu düşünüp "Günaydın"dedim.Oda"Sanada"dedi ne odun çocuk ya.Sonra Dilay yerimize geçtik arkamdan biri kolumu tutup ayağa kaldırdı.noluyo diye arkama baktığımda Doruğun olduğunu fark ettim gözlerine bakmamla gözlerindei yeşilin koyulaştığını gördüm.Canım yanıyordu fakat bunu umursamıyor gibi görünüyordu."Naptığını sanıyorsun sen diye bağırdım.""Bana sormadan yanımdan kalkamazsın "dedi ve çantamı alıp beni sırasına sürükledi çok sinirlenmiştimve neye uğradığımı şaşırdım.Anlamsızca Doruğa bakarken Doruk çantamı alıp içine bakmaya başladı kızdım ve "napığını sanıyorsun sen diye bağırdım".Çantamdan aynamı ve ıslak mendil alıp önüme attı ve sinirli bir sesle "dudağındakini ve gözündekini sil"dedi.su şişesinin kapağını açıp içindeki suyu suratıma fırlattı."aaaa pardon makyajın aktı "dedi ve sinir bozucu bir şekilde güldü.(Ama gülüşü çok tatlıydı haksızlık bu) önme dönerken Berilin sinirli bi şekilde bize baktığını ferk ettim ve onun bana attığı küçümseyici bakışşın aynısından ona attım.Doruğun hadi sil demesiyle önüme döndüm.Zil çalınca yüzümü yıkamak için tuvalete gittim.O sırada iki kız yanıma gelip."Dilaya birşey oldu şuan arka bahçede "dedi duymamla koşmam bir oldu.Oraya geldiğimde ortada dilay yoktu şimdi anladım tuzağa düştüğümü.İki kız gelip beni duvara yapıştırdılar.Arkadan biriisinin "Aferin kızlar iyi iş çıkardınız"demesiyle kulaklarıma inanamadım.Acaba bana ne yapacaklardı.
Sizce gelen kişi kim?
Acaba ne yapacaklar?
Umarım sizi hayal kırıklığına uğratmamışımdır.Elimden geldiğince yazmaya çalıştım ama 3.bölüm çok güzel olacak…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyleyemediğim Söz (EVLİLİK)
RomanceOkulun tehlikeli ve yakışıklı çocuğu Doruk ERDİNÇ..Okuldan yeni atılıp bu okula gelen Miray SOYLU şans eseri bu sınıfa düşerse ne olur?Mirayın başını tehlikeden kurtarabilecek mi?En önemlisi birbirlerini sevecekler mi? Fakat işler iyice çığırından ç...