7

251 12 2
                                    

            7

Sabah uyandım bugün Masalla buluşacağım için kot şort ve bol  bir tişört (erkek tişörtü)giydim.Buluşacağımız kafeye gittim.O sırada mesaj geldi.

KİMDEN:ARAS

NEREDESİN MİRAY

Götüne mi sokcan beni ya töbe yarabbi

KİM:ARAS

HAYAL KAHVESİNDEYİM

O sırada kapıdan Masal girdi.Ayağa kalkıp ona sarıldım onu çok özlemiştim.Biraz konuştuk dün olanları ona anlatacakken kapıdan Doruğun girmesiyle donup kaldım.Masalda benim baktığım yere bakıp” siyah saç ,yeşil göz kaslı bir vücut” dedi” Doruk bumu diyip” sırıtmaya başladı bir ara Doruk beni görmesin diye masanın altına saklandım.

            DORUĞUN AĞZINDAN

Bugün Mirayla konuşmayı düşünüyordum ama okula gelmedi.Dilaya sormaya karar verdim ve sordum ama cevabı beni hayal kırıklığına uğrattı.Dün Mirayla kavga etmişlerdi bu yüzden on sorabileceğim bir tek Berkay kalmıştı fakat o da okula gelmemişti kafam attı ve birlikte olduklarını düşündüm çaktırmadan Arasın telefonundan Miraya “nerdesin” diye mesaj attım “Hayal Cafe” mesajı görmemle okuldan çıkmam bir oldu ama bi sorun vardı Hayal Cafe nerede?Telefonumdan navigasyonu açıp yazdım ama 8 tane Hayal Cafe vardı.Lanet olsun bütün terslikler beni buluyordu ya ben oraya gidene kadar gitmiş olurlarsa diye düşündüm ve ilk baştakine gittim kafe kapalıydı.İkicisine giderken belki bu da kapalıdır diye diğerini seçtim yes baby sonunda şans bana güldü hemde nasıl :D Arabamdan inip içeri göz attım Mirayı ve yanındaki kızı gördüm KIZ EVET KIZDI yeah içim rahatlamıştı.O mutlulukla bi anda kendimi içeride buldum naptım lan ben düşünmeden hareket etmek tarzım değildir.Benim girmemle Mirayın bana bakması bir oldu şaşırmış gibiydi gerçi bu normalde ama işte.Yanında ki kız baktı baştan aşağı süzdü noluyo lan utandım bir şeyler dedi e gülmeye başladı onun demesiyle Mirayın masanın altına girmesi bir oldu şapşal bu kız ya masalarına gidip masanın altına eğilip “Miray ne haber “dedim.Miray hiç rujum düştü onu arıyotdum bulamadım diyip çıkarken kafasını çarptı acıdığından eminim bende dalga geçip masa sağlam kalsın mümkünse dedim ve arkadaşıyla gülmeye başladık.

      MİRAYIN AĞZINDAN

Gerizekalıya bu çocuk Kafam acıdı zaten bir de dalga geçiyor.Masanın altından çıkıp sandalyeme oturdum.Hiç sormadan yanıma bir sandalye çekip oturdu.Bana dönüp arkadaşınla tanıştırmayacakmısın dedi ve gülümsedi dün yaptığı aklıma gelince sinirlendim ve defol git dedim.Yüzü bir anda düştü ama Masalın sesiyle dikkatim dağıldı.Masal Doruğa

-Selam Doruk ben Masal

-Ben de Doruk da adımı nereden biliyorsun?

-Miray senden baya bir bahsetti.

-Yaa öylemi Miraaay?

-I-ıı hahayır sınıftaki herkezden bahsettim.

-Yoo genelde senden bahsetti ama kız haklı

-Neden nasıl yani?

-Dediği kadar varsın

Demesiyle masanın altında tekme atmam bir oldu ama bir sorun vardı ayağına vurduğum kişi Doruktu.Rezil oldum ve kızardım.Masalı öldürmek istiyordum.Hemen konuyu değiştirip

-Doruk gömleyin güzelmiş.gözlerimin içine bakarak

-Hergün bu gömleği giyiyorum okul gömleğim

Hayvanca sırıttı ve

-Seninde tshirtün güzelmiş

-Sağol

Masal birden onun değil ki diye atıldı bende Dilayın dedim.Masal bana dönüp Berkay dan çarptığını söylemiştin demesiyle Doruğun ayağa kalkıp çıkar üstündekini demesi bir oldu.Herkes bize bakıyordu ve çok utanmıştım ne diyorsun sen diye kızdım

-Çıkar şu lanet t-shirtü

-Seni ilgilendirmez diye bağırdım.

Tekrar çıkar diye bağırınca

-Dün beni  yanından kovuyordun noldu da bugün böyle oldun ben oyuncak değilim.!

Kolumdan tutup lavaboya götürdü ve üstündeki gömleğii çıkartıp al şunu giy dedi.hayır dersem iyice sinirlendiğini fark ettim tshirtü çıkarı Doruğun gömleğini giydim çok güzel kokuyordu o lavabo da çıkınca Doruk Berkayın tshirtünü alıp çöpe attı.

-Salak  diye bağırdım bir anada Doruğun üstünün çıplak olduğunu gördüm ve ağzım açık kaldı ve aniden gözlerimi ellerimle kapattım ve çok ayıp lan git üstüne bir şeyler giy dedim ama giyecek bir şeyi yoktu sinir olmuştum.Kafe de ki bütün kızlar Doruğa bakıyordu ve resmen ağızlarından akan suları toplasak bir daha su kıtlığı yaşamazdık…Doruğu kolundan tuttuğum gibi dışarı çıkardım.Masal laylar karşısında şok olmuştu.Doruğun arabasına binene kadar konuşmadı bindiğimiz anda gülmeye başladı.Dorukla aynı anda ona öyle bir bakış attık ki sustu.Bugün Masal bizde kalacaktı o yeah ama beraber ,ilk sinemaya gidecektik.Ama beyefendi(Doruk)biz nereye gidersek oda oraya gelecekmiş bak gari bak onu sinemaya götürürsem o halde salona su basardı kızlar film yerine Doruğu izlerlerdi.of bizde eve gitmekte karar kıldık.Doruk bizi eve bıraktı aradan inerken Masal ona hadi sende gel dedi ve bana sormamıştı şok olmuştum bir şey diyemedim arabadan inince karşımdaki görüntüyle kalakaldım karşımda Dilay ve Berkay duruyorlardı.Berkay kafasını çevirince bir anda Doruğun üstünün çıplak olduğu aklıma gelince kıpkırmızı oldum.Biri beni bıçaklasın uleeeen!!!Masal Dilayla Berkaya selam dedi ve güldü ben Mirayın arkadaşıyım dedi dünkü olaylardan dolayı Dilaya hala kızgındım Masala dönüp bana güvenmeyip değer vermeyen insanlara kendini tanıtmana gerek yok dedim ve Dilayın yüzüne bakmadan asansörse bindik.Asansörden inip çantamdan anahtarı alıp kapıyı açmaya çalışırken annem kapıyı açtı ve Doruğu o haliyle gördü annem?Annemi görmemle “SİKTİR” demem bir oldu.

SİZCE MİRAYIN ANNESİ BİR ŞEY DİYECEK Mİ?

SİZCE ARALARININ YAPMANIN VAKTİ GELDİ Mİ?

LÜTFEN YORUM YAPIN DİĞER BÖLÜMÜ YARIN YAYINLAYACAĞIM…

Söyleyemediğim Söz (EVLİLİK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin