=OYUN BAŞLIYOR=
Doruğun zoruyla kahvaltı hazırlamaya başladık.Aslın da Dilay hazırlıyordu ben sadece oynayacağımız planı düşünüyordum.Aras’la Doruk bir sandalye seçip oturdu.Biz de boş sandalyelere oturduk.Sadece Doruğun planı anlatmasını bekliyordum.Doruk konuşmaya başladığında hepimiz pür dikkat onu dinliyorduk.
-Asya Beril ve Cem ile çok yakın arkadaşlar.Olayı anlatmaya başladı biz sadece onu dinliyorduk.Onlara istediğini vermeyeceğiz
-Genel de filmler de istedikleri verilmez mi.
-Burası gerçek dünya Miray madem oyun oynuyorlar oynama sırası biz de.
Kahvaltı ettikten sonra sofrayı Dilay topladı ben yukarıya çıkıp bir şeyler giyinmeye başladım.Yok bu olmaz.Cık bu hiç olmaz işte bu.Kendimi bir an Ali Ağaoğlu reklamı çekiyormuş gibi hissettim.
Okula Dorukla beraber girince Doruk elimi tutup sıktı.Beraber grubuna doğru yürüdük.O sıra da okul bize bakıyordu.Berkay beni görünce ilk suratıma sonra elimi tuta elime bakıyordu.Yanımıza gelip
-Olanlar gerçek miymiş Miray bunu senden hiç beklemezdim.
-Olanlar gerçek değil sadece gördüğünüzü yorumlayıp dedikodu başlattınız.Sizler gerçeği öğrendiğiniz zaman umarım benim yanıma gelip özür dilemezsiniz.
Doruklatın grubun dan Rüzgar biz sana inanıyoruz dedi.Bu çocuk da hoşuma gitmeyen bir şey var ama çözemiyorum.
Beraber sınıfa çıkıp sıraya oturduk.Asya yanıma gelip
-Ne haber Miray senin adına üzüldüm.
-Niye üzüldün
-Çünkü şuan Doruğun sürtükleri gibi yanında duruyorsun sonra seni bir paspas gibi fırlatıp atacak.
-Sen de herhalde o sürtüklerdendin.Ama emin ol ben senin gibi değilim.
Suratı kızararak topuklarının üzerinde dönüp sırasına geçti.Doruk bana bakıp
-Sen den iyi oyuncu olur
-İntikam alıyorsak iyi oynamalıyız.Beni o kadar ağlattılar sıra ağlama sırası onlarda.
Hoca sınıfa girdi konu anlatmaya çalışıyordu ama nafile .
ASYANIN AĞZINDAN=:
Bunları beraber okula el ele gelince aralarında huzursuzluk çıkarmak için Miray’a bir şeyler söyledim ama o kadar dedikodu çıkarmama rağmen gene Doruğa güveniyordu.Telefonumu çıkarıp Cem’e mesaj attım
KİME:CEM
OKULUN ARKA TARAFINA GEL DURUM ACİL!!!!!!
Zil çalınca sınıfta oyalanmadan okulun arkasına gittim.Cem bank da oturuyordu.Yanına gidip oturdum.
-Ne haber Asya
-Durum acil
-Noldu gene Cem sen bu okul da okumuyor musun hiçbir şeyden haberin yok.
-İnsanı çatlatmada söyle
-Yaptığımız onca plan hepsi boşa gitti.O planı Miray Doruk dan uzak dursun diye yaptık ama o ona güveniyor onun ortaya çıkaracağını düşünüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyleyemediğim Söz (EVLİLİK)
RomanceOkulun tehlikeli ve yakışıklı çocuğu Doruk ERDİNÇ..Okuldan yeni atılıp bu okula gelen Miray SOYLU şans eseri bu sınıfa düşerse ne olur?Mirayın başını tehlikeden kurtarabilecek mi?En önemlisi birbirlerini sevecekler mi? Fakat işler iyice çığırından ç...