İLK YAZDIĞIM KİTAP ŞİMDİDEN YANLIŞLARIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM.BU KİTABI YAZMAMDA BANA İREMNUR KUTLU YARDIM ETTİĞİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.İYİ OKUMALAR...Arkadaşlar bir kitap daha yazdım adı playboyun yasak aşkı lütfen okuyun..
=TANITIM="O an söylenemeyen söz.."
Her şey güzeldi ilk başta,
Bütün suç bu sözde miydi?
Her şey düzelir mi?
1.Bölüm
Sabah uyandım yüzüme gelen güneşe iki küfür ettim.5 dk daha uyumak için verdiğim mücadelenin sonunda annemin "Mirayyyy"diye bağırması daha doğrusu böğürmesiyle yataktan kalkmamla baanyoya gitmem bir oldu.Aynaya baktığımda karşımda bir zombi gördüm"Oha bu benmiyim" diye söylenirken aklıma bugün yeni okulumdaki ilk günüm olacağı aklıma geldi.Sürtük bir kız yüzünden okuldan atıldığıma inanamıyorum.Benim gibi sakin biri!!! nasıl çıldırmış olabilirki inanamıyorum!!zengin sürtük "Kendimi süper girl gibi hissettim resmen kızın tepesine uçtum."En çok koyanda bunu en yakın arkadaşım sandığım kişinin yapmış olması.Bir insan bukadar mal olamaz.Kendimi tanıtmayı unuttum.Ben "Miray SOYLU"sarışınım ama aptal sarışınlardan değil.Gözlerimin rengi ela ela diye renk mi olur yarı yeşil yarı kahverengi offf iyice saçmalamaya başladım "Yaaa bu ne böyle etek dizimin beş karış yukarısında aslında fiziğim kötü değil ama fiziğimi ortaya çıkarmayı sevmiyorum.Hayatımın geri kalanını uyuyarak ve kot pantolon ve tişörtle(erkek kıyafeti)geçirebilirim.Rahat olmak benim tarzım.Makyaj yapmam zaten yaparsamda annemin zoruyla yapıyorum.Dağınık topuz yapıp evden otobüs durağına gittim.Otobüs geldi tek sıra halnde!!!resmen üstüme çıktılar.Otobüse büyük uğraşlar sonucunda bindim oturacak yer bulup otudum.Kadının biri gözümün içine bakıyor.Kalkmıycam lan git başkasını kaldır 100 yaşına gelmiş elinde ayfon5 alacağına araba alsaydın diye düşündüm.Otobüsten inip okulun girişine doğru yürüdüm içeriye girdim girmez olaydım.OHA kız o çocuğun üstünde napıyor.Çüşşş bu okulda öpüşenlerimi birbiriylr yiyişenlerimi ararsınız.Tövbe lan tövbe ben imanlı kızım!!!!Direk etrafıma bakmadan!!Okula girdim.Müdürün odasını arıyordum.Koridordan sola döndüm.Bir öküzle çarpıştım.Kafamı kaldırdım ağzım açık kaldı.Ben biraz önce öküzmü dedim pardon taş taş,taş hafif kalır meteor."Dikkatli ol lan""Ö-ö zür di-dilerim"ha siktirr bide kekeledim.Neyse moralimi bozmamalıyım.Müdürün odasını buldum resmen sevinç dansımı yapıcam.Kapıyı tıklattım ve içeri girdim."Merhaba ben miray"" Merhabe ben de okul müdürü Okan ERKAN"okul müdürüne bak nekadar genç resmen adama yavşıycam hiç böyle hayal etmemiştim (kel top sakallı goca göbekli )"Sınıfın 11-B""Teşekkür ederim."Sınıfı aramaya koyuldum bulmamla 30diş sırıtmam bir oldu malum 20 lik dişlerim çıkmadı.Tam sınıfa giriyordum bizim meteor koluma çarpıp sınıfa girdi."Gene geç kaldın doruk"Vayyy bizim meteorun adı dorukmuş diye düşünürken tüm sınıf bana baktığında utandım."n"e bakıyonuz lan"diye düşünürken hoca boş bir yere geç" demesiyle düşüncelerimden sıyrıldım kafamı kaldırıp boş bir yer ararken erkeklerin birbirini itip burası boş derken ne kadar mal ve komik gözüktüğüne güldüm.Yüzümü kocaman bir sırıtma kapladı arkada boş yer gördüm offf çocuğa bak lan analar neler doğuruyo diye düşünürken Boru gibi bir ses duydum dönüp baktım adının doruk olan öküzü gördüm."Orası dolu burası boş"diye yanını gösterip mal mal sırıttı."Olum çok tatlı ya"diye düşünürken onun yanına oturdum.Önümde oturan kızın bana dönüp sikici bakış atmasıyla korktum ve sınıfa bir göz atıyormuş gibi yaptım.Bi kız dikkatimi çekti tek başına oturuyordu ve tarzı benim gibiydi ama biraz psikopat gibiydi(psikopatları severim.)Kıza bi anda sempati duduğumu düşünüyordum ki tam o sırada zil çaldı.Doruk bana dönüp" Ben DORUK "dedi,elini uzattı."Ben MİRAY"dedim ve gülüp elini sıktım.(Kalp kırizi geçiriyorum sandım kalbim çok hızlı atıyordu.)El sıkıştık bu sırada 5 taane yürüyen taş bize doğru geldiğini gördüm.(Okul değil mübarek taş koleksiyonu resmen)Esmer olan bay taş doruğun kulağına bir şey söyledi ve aceleyle kalkıp gittiler.Kantine gitmek için çantamda cüzdanımı arıyordum ki yanıma biri oturdu kafamı kaldırıp az önce dikkatimi cçeken kızın olduğunu görünce biran sırıttım."Merhaba"dedim "Merhaba ben DİLAY"dedi."Senle konuşmak istediğim şeyle var."dedi.Kantine gitmem gerektiğini söyledim.Beraber sınıftan çıktık."Dorukan uzak dur" dedi."Daha okula geleli 1 saat olmadısence çok mu yakın gözüküyorum" dedim.."Bu sadece bir uyarı "dedi ve güldü."İyi"dedim.Nedense sinirlendim ve üzüldüm.Kantinden bir şeyer alıp sınıfa çıktık.Zil çaldı derse girdiğimizde Doruk sınıfa gelmemişti tayfasıda ortada yoktu.Umursamasamda 6 ders boyunca gelmeyince merak ettim.BY-Usüre boyunca dilay bana kendi bana niye bu okula geldiğini anlattı( malum okuldan atılanlar gelince ).Dilay çok kafa bir kızdı.Okul çıkışı otobüs durağına giderken Doruk ve tayfasını(taş koleksiyonunu)gördüm.Doruk bana baktı ve güldü.Bende tam gülüp tam el sallamayı düşünürken arkamdan biri miray diye seslenmesiyle arkama baktığımda.Sabah ilk yanına oturmayı düşündüğüm çocuk bana seslendiğini gördüm ve yanıma geldi ve çok tatlı sesiyle ve çekici gülümsemesiyle "Merhaba ben berkay"dedi.Durağa doğru yürürken Doruğun olduğu tarafa baktım fakat görünürde kendiside tayfasıda yoktu.Otobüse bindik aynı durakta indik(lan olum kaç yıldır burada yaşıyorumbu çocuğu nasıl görmedim.)Berkay beni eve bıraktıve gitti.Bugün hep otursamda çok yoruldumÇantamı fırlatıp mutfağa koştum ve annemin yaptığı pastayı mideye indirdim.Odama çıtım.Dire yatğıma yatıp bugünü düşündüm daha doğrusu doruğu düşündüm bana bakarken ki gözlerni yeşilliğini güldüğündeki çıkan gamzesini offff kafayı yiyicem sevmek aptalların işidir diye düşünürken telefonumu komidinden alıp gelen bildirimlere baktım.Kulaklığımı takıp müzik dinlerken uykuya daldım.2 saat sonra annemin bağırmasıyla uyandım.Annem "kuala gibi uyuyon eve hırsız gelip seni götürse haberin olmuycak"dedi ve aşağıya indi.Karşımıza birileri taşınmış zaten bir aydır tamirat yapıyorlar.Beynim şişti içimden onlara söverek alt kata indim.Oturma odasına girmemle şok geçirmem bir oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyleyemediğim Söz (EVLİLİK)
RomanceOkulun tehlikeli ve yakışıklı çocuğu Doruk ERDİNÇ..Okuldan yeni atılıp bu okula gelen Miray SOYLU şans eseri bu sınıfa düşerse ne olur?Mirayın başını tehlikeden kurtarabilecek mi?En önemlisi birbirlerini sevecekler mi? Fakat işler iyice çığırından ç...