= YENİ KIZIN YALANLARI=
Doruğun evinden çıktığımızda ben daha hala rüyanın etkisindeydim.Ben rüyada olanları düşünürken araba yolculuğumuz çok kısa sürdü.Doruk çok sinirli duruyordu.Arabadan inerken "Miray bekle"sonunda konuştu "efendim"kafamı ona çevirdim ve gözlerine baktım."seninle son bir işim var sonra seni rahat bırakıcam"rahat bırakmasan da olurdu alıştım ben sana ya "ne işiymiş" istediği şeyden çok korkuyordum."zamanı geldiğinde söyleyeceğim arabadan inebilirsin" arabadan inebilirmişsin arabanı alıp götüne sok ne biçim insan bu ya tam bir odun.
Merdivenlerden yukarı çıkarken Dilayla karşılaştım
-Naber Dilay
-İyi kızım sen den ne haber
-Aynı işte nolsun o kadar yoruldum ki anlatamam
-O zaman ben seni rahat bırakayım biraz dinlen
-Teşekkürler çok anlayışlısın.
Eve girdim ev halkı her zamanki gibi beni beklemiyorlardı.direk odama çıkıp duşa girdim.30 dk oyalandıktan sonra duştan çıktım.Snoopy'li pijamalarmı giyip yatağa yattım.Tek derdim gördüğüm rüyanın devam etmesi ve gerçek olmasını düşünerek gözlerimim kapattım.
Dilayın sesiyle irkildim.
-Miray alooo kalksana kızım sabah oldu kaç gündür okula gelmiyorsun zaten uyannnn sana kızım öldün mü?
-Mart ayında kediler sana tecavüz etsin Dilay
-Oha oha kalk çekerim yorganı üstünden
-Tamam tamam
Zorla yataktan kalkıp bir gözm açık bir gözüm kapalı banyoya ulaşmaya çalıştım.Arada bir kafamı duvara vurdum ama olsun.Elimi yüzümü yıkayıp okul kıyafetlerimi giydim.Mutfağa Dilayın yanına gittim.Dolaptan kola alıp diktim.
-Napıyorsun sen sabah sabah kola mı içilir Miray
-Korktum lan en fazla ölürüm .
-Saçmalamaya başladın hadi çıkalım geç kalıcaz.
Evden çıkıp durağa doğru gittik.Berkay da oradaydı.Berkay yanımıza geldi ama beni görmezden gelip Dilayla konuşup yanımızdan ayrıldı.Ben de her zaman ki gibi bana atar yapan insanları takmam bu nedenle Berkayı da takmıyorum.Otobüs gelince otobüse bindik.
Otobüsten indikten sonra Dilay Arasın yanına gitti.Ben de kantine uğrayıp kendime tost aldım.Sınıfa çıkınca Dilayın yanına oturmak için gidiyordum ama yeni kız geldiği için oraya oturdu.İçim den kıza anavrak sövdüm inşallah bir tanesi tutmuştur.Mecbur Doruğun yanına geçtim.
Doruk her zaman ki gibi öğretmenden sonra geldi.beni görünce kaşlarını kaldırdı ve yanıma oturdu ona dönüp:
-Boş yer yoktu mecbur kaldığım için buraya oturdum.
-Dilayın yanı boş sanıyordum.
-Hayır yeni bir kızmış o oturmuş.
-Hmm kız güzelmiş diğer ders sen oraya geç o yanıma gelsin.
Doruğun son dediği şeyden sorma çok sinirlenmiştim ve cevap vermedim.Zilin çalmasıyla çantamı aldım ve ayağa kalktım.
-Çekil
-Noldu
-İstediğin gibi gidiyorum
-Tamam git ama geri geleceksin
Doruğun kalkmasıyla yanından geçip kızın yanına gittim.
-Selem ben Miray
-Selam ben de Asya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyleyemediğim Söz (EVLİLİK)
RomanceOkulun tehlikeli ve yakışıklı çocuğu Doruk ERDİNÇ..Okuldan yeni atılıp bu okula gelen Miray SOYLU şans eseri bu sınıfa düşerse ne olur?Mirayın başını tehlikeden kurtarabilecek mi?En önemlisi birbirlerini sevecekler mi? Fakat işler iyice çığırından ç...