Сами в къщи

283 13 24
                                    

Влязохме в стаята намираща се на втория етаж. Аз влязох преди Даниел, като се настаних на леглото, а той затвори вратата и се насочи към мен.

Прехвърли единия си крак от едната ми страна, след което добави и другия от другата. Започна да ме целува по врата, като слизаше бавно надолу. Нежните целувки, които оставяше по тялото ми ме караха само да го желая още повече. Когато стигна до бедрата ми не издържах, напрежението ми се беше струпало, до толкова, че ме болеше и ме караше да страдам още повече. Имах чувството, че щях да свърша. Изведнъж осъзнах, че бях останала без панталонки и бельо.

Усетих как прокарва езика си през вувлите ми, след което го зарови в мен. Аз извих глава назад, като изтенах името му, продължи с въртеливи движения по целия ми клитор, които ме докарваха до пълен екстаз, зарових пръсти в косата му, като единственото, на което бях способна бе да натискам главата му все по- близо и по- близо към мен. Не след дълго усетих приближаващия ми се оргазъм.
Изведнъж изпитах липсата на езика на Даниел, но тя бързо беше заменена от два пръста, които започнаха да се движат, аз стенех и очаквах оргазма да ме залее, а това и не закъсня, момент по- късно цялото освобождение ме заля и вълна от цветове мина през очите ми. Продължавах да усещам пръстите му, които продължаваха да се движат, за да удължат оргазма ми.

Стоях на леглото и се възстановявах, когато нещо ме изкара от цветния рай, в който бях изпаднала.

Дани: Знаеш, че това не е края, нали?

Той се изправи свали си тениската, а щом се чу и откопчаването на катарамата и удрянето й в теракота от устните му излезе лек стон на освобождение и отпускане.

Той се настани на входа ми, готов да навлезе в мен, когато изведнъж ми пресветна.

Аз: Дани, ами презерварив.

Той изтена недоволно, но посегна към земята, от където взе дънките си, бръкна в задния джоб от където си извади портфейла, прегледа го набързо, след което го хвърли на земята и отново си взе дънките, претърси джобовете, но и от там не изкара нищо.

Дани: Мамка му.

Това не ми хареса особено, защото съм сигурна какво значеше, ако портмонето ми беше тук със сигурност аз бих му дала, винаги имам по два в него, защото едно от малкото неща, които съм научила от нашите бе ,,всяка себеуважаваща се жена трябва да си носи поне по един презерватив, защото никога не се знае кога може да й потрябват",но не очаквах, че нещата ще се развият така поради тази причина го оставих у нас.

 Ново началоDonde viven las historias. Descúbrelo ahora