7\\"Müdürün Odasındaki Sürpriz"

20 3 0
                                    

❤Oylamayı unutmayınn.❤
🔥

Ayak sesleri tanımsızdı.
Ve birden kalın bir ses;

Müdür: sen! senin ne işin var burada!

(bu arada müdür kadın ama böyle şey gibi değil Kerimcan Durmaz gibi değil daha çok kabadayı gibi.)

O anda Burak kaçmıştı bile! Beni bu korkunç kadın ile tek bırakmıştı. Acımasızca!

Korkak bir şekilde arkama döndüm yavaşca.

Kardelen : Şey b-b-ben, ben susamıştım. Evet susamıştım! Su içmek için gelmiştim. Özür dilerim hemen yatağıma geçiyorum.

Müdür : bundan sonra yatağının baş ucunda su şişeni koyarsan sevinirim. Şimdi hızlı olursan sevinirim.

Evövövovö sen çok biliyon o su benim baş ucumda olsa ne olur ıyy sıcak sıcak kaynar su gibi olur be!

Herneyse. Hızla yataģıma gittim ve karanlığın melodisi ile uyudum.

Sabah 12.34

Sorunsuz bir şekilde kalkmıştım. Sanırım bugün en güzel günüm olacak derken...

Herkes başıma toplanmış, şehrin kalabalığı gibi her yerden ayrı ses geliyordu.

Kardelen : Ne oluyor be!

?¿ : Yüzün..

Kardelen : Ne var yüzümde! Çekilin başımın etini yediniz be!

Yerimden kalkar kalkmaz lavaboya koştum.

kardelen : S'kt'r

Ne mi oldu? Yüzümde bazı jilet izleri ve kurumuş kanlar. Günüm ne kadarda güzel!

Önce kurumuş kanları sildim ve yüzümü yıkadım. Ah, su çizikleri yakıyordu. Felaket!

Nasıl oldu bu? Ve ne zaman oldu?

Hiç bir fikrim yok.

Üstümü giyip yemek haneye indim. Öğlenleyin kalktığım için kahvaltıyı kaçırmıştım. Cezaevindeyim mübarek.

Kahvaltıdan sonra müdür beni odasına çağırmıştı. Açıkcası birazda olsa ürkmüştüm...


Kısa olduğu için özür dilerim umarım devamını yazacak kadar zamanım olur. 💜

Ölümün DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin