5\\" Karanlık. "

19 9 2
                                    

Onlar ailemdi. Annem, babam, ve komşumuz Lale teyzemdi.
Birden omzumda bir el hissettim. Bu bir rüyaydı evet ama..
Bunları gerçekten hissediyordum.
Ve birden birisi omzuma tırnak geçirmişti. Ve kolumdan tutarak kara bir kol beni karanlığa çekmişti. Hiç bir unsur gözükmüyordu etrafta. Sadece siyah.

Uyanmıştım. Ama ters giden bir şey vardı.
Hissedebiliyordum.

Yatağımın başında.. birisi vardı. Tam da karşımda, beni izliyordu. Simsiyahtı. Belki bir karabasan diyecektim ama. Birden gözlerinde beyaz bir ışık belirdi. O ışık gittikçe bütün odaya yayıyordu.

Ve uyandım sanmıştım ama o beyazlıkta kaybolduktan sonra gerçekten uyanmıştım.

Anlamıyorum.

Kalktığımda kapıyı açık görmüştüm.

Uyku sersemiydim.

Kapıyı kapatmak için, kapıya doğru yürüyordum. Ama ayağıma bir şey batmıştı.
Acısını hissedememiştim bile.
Ayağıma batan şey bir cam kırığıydı. Kanıyordu ayağım.

Camı çıkarmak beş dakikamı almıştı. Zaten fazla derine batmamıştı.

Kapıyı tam kapatacaktım ki. Bir şey gördüm.

"B-bu n-ne?"

Kandı.
Cam kırıklarının nereden geldiğini düşünememiştim.

O kanın benim ayağımdan geldiğini sanmıştım. Takmamıştım. Kapıyı kapattım derken,

bir odanın dışında kan gölü vardı sanki.

Üstümü giyip, ayakkabılarımı giydikten sonra bakmak için o kan gölüne doğru ilerliyordum.

Bir yandanda ayakkabımın altında cam parçaları.

Bir oda'nın kapısı açıktı. Kolidor karanlık, cam parçaları ve kan damlalarıyla doluydu.

Odaya girdiğimde;

"OHA."

korkunç bir manzara.

Bir kaç ceset vardı. Kırık olan camdan süzülen rüzgar ceset kokularını yayıyordu.

"İ-iğrennç öğq"

Kusacaktım.

Kırık olan cama doğru gittim ve,

"Has*ktr."

Biri camdan düşmüştü. Yetimhane'nin dış kapısının önünde iki ceset daha bulunuyordu. Ve en ilginç kısmı ise, bunların ilk gün yetimhane'ye geldiğimde dalga geçen kızların olmasıydı.

Ambulansı arayacaktım ama, telefonum! Telefonum kırıktı!!

Yardım çağırmak için alta kata inecektim.( amk altkata insende onlar yetimhane'nin dışındaki cesetleri görmüş olmaları lazımdı :d neyse okumana devam edebilirsin :)

Korkuyordum. Karanlık koridorda kan, ceset ve bir kaç cam parçası. Titriyordum yine.

Koşarak koridoru geçmek ve bu olanları unutmak istemiştim ama birden.

Koridorda bir cesetin ayağına takılıp, cam ve kan gölüne düşmüştüm. Bu iğrençti. Ve hayvan ölüsü gibi kokuyordu her yer. ( Öğkk )

Alt kata inecektim ve birden merdivenin bir parçası kırılmıştı. Sanki yetimhane lanetlenmişti.

Alt kata indim hızlıca,

" A-ama.."

Oylamayı unutmayın ♥️

Ölümün DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin