7. PŘI OCHLAZENÍ JE DŮLEŽITÉ OBJETÍ

207 6 3
                                    

Pohled Natall
Sice jsme s Bev a Carol skočily do vody, ale ja mám něco s rukou, takze mi holky pomohly ke břehu.

Plavat jsem sice nemohla, ale nohy jsem ve vodě měla. Navíc jsem si sebou vzala i blok a tužku, takže jsem malovala.

Ostatní mezitím skákalo do vody. Potom hráli kohoutí zápasy a, však to znáte z filmu.

Nakonec všichni vylezli z vody a holky se šly opalovat.

Když potom holky vstaly, tak Carol šla za Stanem a Bev za Benem.

Já jsem zůstala sama.

Uslyšela jsem za sebou kroky. Byl to Richie. ,,Ahoj Natall, co se ti stalo?" Zeptal se mně. ,,Čau Richie ehh... no já.. To je jedno" zakoktala jsem se.

,,Richie! Vsadím se, že neskočíš z tohohle šutru" zasmál se Eddie. Richie teda odešel.

Ještě řekl Billovi ,,Zkus to" mrkl na něj a potom už odešel za Eddiem.

,,A-ahoj Natall. C-co se t-ti s-stalo?"

Pohled Billa
,,Ahoj Bille. Ráda tě zase vidím. No, jestli se ptáš, proč jsem odešla, já no.. Mrzí mě to ale jedna moje i Carol kamarádka je p-pohřešovaná" řekla a rozbrečela se. ,,A tu ruku mám od té doby, co jsem šla po schodech a tam byli pavouci. Nenávidim pavouky" řekla. Objal jsem ji.

Pohled Stanleyho
Najednou se slunce schovalo za mraky. Ochladilo se. Carol začal být nejspíš zima a proto se ke mně přitulila. Obejmul jsem ji.

Kluci byli titam.

Dal jsem jí pusu na čelo.

Podívala se na mně.

Já jsem se na ni usmál. Úsměv mi oplatila a dala mi hlavu na rameno.

Kluci se najednou vrátili.

Sakra zanadával jsem v duchu.

Oba jsme sebou trhli. Slunce zase začalo pálit..

IT Ve vylepšeném vydáníKde žijí příběhy. Začni objevovat