Děsivá vzpomínka..
Cítila jsem slzy v očích. Zahnala jsem je mrkáním. Pak přišel pomoct i Ben a do půl hodiny jsme měli vše hotovo.
Bill nás pozval do garáže. S Carol jsme se na sebe podívaly pohledem 'nebudeme zasahovat do příběhu'. Ještě před tím, stejně jako ve filmu, jsme si všimli kola 'neznámého kluka' co se učí doma.
,,Není to kolo toho kluka co se učí doma?" Zeptala se Bev. ,,Jo, je Mika" odpověděl Eddie.
,,Tak co ty hajzle, co uděláš?!!!? To maso sežereš, je ti to jasný!!?!!! Dělej!!! Tak už otevři tu tvoji černou tlamu a žer!!!!" ,,Musíme mu hned pomoct!"
Řekla Bev a všichni pustili svoje kola na zem. Rozběhli jsme se a následovali Bowersův hlas.Přiběhli jsme na břeh naproti Henrymu s jeho gangem a Mikem. Beverly hodila po Henrym šutr přesně v tu chvíli, kdy se chystal mrdnout šutrem Mika do hlavy. Bowers se svalil na zem.
,,Dobrá trefa Bev" pochválil Beverly Stanley. ,,Díky"
Po chvíli k nám připlaval.. teda spíš, se doplazil Mike a tak začala i šutrová válka.
Bowerse s jeho gangem jsme nakonec porazili, Richie ho vyfakoval-nvm jak se to píše- a my spokojeně s výhrou odešli -😂-
,,Teď Bowers půjde i po vás" řekl Mike. ,,Bowers? Ten po nás jde pořád" řekl Eddie a zasmál se.
Po pár minutách jsme dorazili do města a sedli si na lavečku cca 200 metrů od pódia. Sedli jsme si na lavečku. Bill úplně zapomněl na tu garáž, ale neva.
Začali jsme rozhovor.
,,Ok takže jeden rok se objeví a celej ten rok vraždí. To chápu. Ale co pak? To se jako uloží k zimnímu spánku nebo co?" Zeptal se Eddie. ,,Možná je jako ten brouk, co se objeví každých 17 let.. ehh Cikáda" navrhl Stanley.
,,Podle dědy je Derry prokleté... za všechny zlé věci může jedna věc" řekl Mike.,,Nemůže to být jedna věc. Všchni jsme viděli něco jiného" nesouhlasil Stanley.
,,Tak je možné, že každý vidí to, čeho se nejvíce bojí" navrhl Mike.,,Já viděl malomocného na Neighbolt street. Byl jako chodící infekce" řekl Ed.
,,Jenže jsi ho neviděl. Nic z toho není skutečné; ani Billův Georgie, ani Eddieho malomocný. A ani žena, kterou vidím já" řekl Stanley. ,,Je to kočka?" Zeptal se Richie. My jsme se na sebe s Carol podívaly. Věděly jsme, že fakt není hezká. ,,Ne Richie, není to kočka. Není to Carol, Natall nebo Bev.. má zjizvenou tvář" řekl Stanley a já byla klasicky rudá jak rajče.Potom nám Mike řekl, že má strach z toho požáru v jeho bývalém domě.
,,Každý z nás má něco, čeho se bojí" promluvila konečně jedna z nás. Tedy přesněji Carol. ,,Čeho se bojíte vy holky?" Zeptal se Eddie. ,,Já.." nestihla jsem to doříct, protože mně Bill přerušil. ,,Pavouků" řekl jednoduše. ,,A to víš jako jak prosímtě?" Zeptal se Billa Richie. Bill už se nadechoval, že něco řekne, ale tentokrát jsem mu skočila do řeči já.
,,Ten den, kdy jsme byli kupovat dárek pro Carol, jsem se šla učesat. Ale dveře se zabouchly a v koupelně se začali množit pavouci. Křičela jsem, rvala kliku od dveří, ale nic. Začínala jsem dostávat panický záchvat, ale v tu chvíli Bill otevřel dveře a pavouci byli pryč" Při té vzpomince jsem se otřásla.
,,A co ty Carol?"
,,Já se bojím..."Kon'nichiwa guys.
Omlouvám se, že opravdu dlouhou dobu... ehmm.. skoro 2 týdny.. ehhmmm... nebyla kapitola. No prostě jsem byla líná a nechtělo se mi. Ale už tady máte další kapitolu a třináctou se pokusím vydat co nejdříve. -určitě za kratší dobu než 2 týdny😂-
A ještě bysme vám chtěli s Natkou moc poděkovat za 340 přečtení.
Jakože wut?? Jako ještě pár dnů nazpět tam bylo asi 290 a najednou 340.. no prostě jste skvělí🖤🖤🖤Takže zatím
-Creepykarol
ČTEŠ
IT Ve vylepšeném vydání
Fanfic!UKONČENO! Ví někdo z vás, jaký je to pocit prožít celé své dětství v děcáku? Carol Erin Williamsová a Natall Mia Loinová to ví až moc dobře. Společně s jejich dlouholetou kamarádkou Ellie jsou všechny fanynky hororů, hlavně hororu IT. Mají přečten...