Pohled Carol
No.. ehm.. kéž by domů.Jeli jsme k Billovi do garáže.
Asi po deseti minutách jsme tam dorazili.
Všichni jsme vešli dovnitř a zavřeli dveře od garáže. V tuto chvíli jsme potřebovali tmu.
Budeme mít promítání. Ale ne jen tak ledajaké.. pomyslela jsem si se smutnou tváří.
Pohled Natall
Billy dal něco jako bílé plátno na stěnu a mohlo se začít. Všichni jsme pozorně sledovali plátno, na kterém se objevila mapa Derry.,,T-tenhle č-černý flek j-je m-místo, k-kde zm-zmyzel G-George a t-ty t-trochu s-světlejší jsou t-ty, k-kde zm-zmizeli o-ostatní po-pohřešovaní" řekl Bill. ,,A v-všechna t-ta místa p-propojuje k-kanalizace k-která s-se propojuje t-taky" dodal.
,,U té studny" řekl Ben.
,,Počkat, není to ten barák na Neighbolt street?" Zeptal se Stanley.
Eddie začal kašlat. ,,Tam jsem viděl toho k-klauna" řekl Ed a přiložil si raspirátor k puse.,,To místo nenávidím. Vždycky mám povit jakoby mně někdo sledoval" řekla Beverly.
,,No.. je to zvláštní místo. Znám ho. Žije tam To" řekla jsem.Všichni na mně vystrašeně koukali, teda až na Carol. Po chvili nechápavych pohledů jsem dodala ,,Neptajte se mně jak to vím" a odvrátila jsem pohled.
,,V tom jste zvláštní. Ne vážně, od kud vlastně jste?" Zeptal se Stan. ,,No, pravda" přitakal Richie.
My jen koukaly do země a nic neříkaly. Bylo nám trapně. Nechtěly jsme zasahovat do příběhu nebo knihy.
,,H-holky. Jste v p-pohodě" zeptal se Bill.
,,Jo, jen... nedokážeme zatím odpovědět" řekla jsem provinile.Nemůžu...řekla jsem si.
,,D-dobrá. N-nevadí nám to. P-pokračujeme dál"
,,Můžeme toho nechat?! Je léto a my jsme děti. Máme si užívat a ne se tady strašit a stresovat se. A já tady nemůžu, protože mám astma!" Řekl, až skoro zařval Eddie a strhl plátno..No počkat.. To znamená že..
S Carol jsme se na sebe podívaly. Věděly jsme, co přijde.
Začaly se tam objevovat fotky Billovy rodiny, potom zaostřování jen na Georgieho a potom jen na Billovu matku, ze které se potom stal Pennywise.
A doprdele.. Tohle není dobrý
Začal se ozývat klaunský smích a všichni řvali, ať to vypneme.
Ale nešlo to..
,,Tak se předveď klaune!!" Zařvaly jsme s Carol na plátno. Věděly jsme, že tam je.
,,Tak vylez ven ty srabe!! Čekám tu na tebe!!" Zařvala jsem. Všichni na nás čuměli jak na debily, ale nám to bylo jedno.
Z plátna najednou vylezl malý pavouk.,,A co uděláš mně??!!" Zařvala Carol
,,Nech nás být!! Nebo si vem jenom mně.." řekla jsem trochu víc potichu.
,,Beze mně si ji nevezmeš!!" Zařvala zase CarolZ plátna vylezl kdo jiný než Pennywise a začalo blbnout světlo.
,,Brzy naviděnou, děvčata" tohle byla jeho poslední věta, než někdo otevřel dveře od garáže, aby do ní šlo světlo..
Kon'nichiwa guys.
Zřejmně se vracíme zase ke starému vydávání kapitol. Hádám, že aspoň každé dva až tři dny vyjde minimálně jedna nebo dvě kapitoly.
Toť vše k infu a zatím zdar-Creepykarol
ČTEŠ
IT Ve vylepšeném vydání
Fanfiction!UKONČENO! Ví někdo z vás, jaký je to pocit prožít celé své dětství v děcáku? Carol Erin Williamsová a Natall Mia Loinová to ví až moc dobře. Společně s jejich dlouholetou kamarádkou Ellie jsou všechny fanynky hororů, hlavně hororu IT. Mají přečten...