17. ODKUD NÁS ZNÁTE?

146 4 1
                                    

Víš, že je reálně hrají herci..

,,No já.." zakoktala jsem se. ,,Carol, co tím chceš říct?" Řekla jsem rozklepaným hlasem

,,Já.. jen si uvědom, že život není procházka růžovým sadem. Jednou o ty nejlepší příjdeme. Přišly jsme o Ellie. Kdo bude dál? Třeba Eddie, Beverly nebo já" v jejím hlase jsem slyšela bolest. Útrpnou bolest.

,,Já.. Carol.. vzpomínáš na Lolu? Na tu z děcáku" začala jsem jednu nepříjemnou vzpomínku. Lola byla naše šikanátorka, vlastně pořád je.
Urážela nás, zhazovala ve všem dolů.

Nenáviděly jsme ji. Ona nenáviděla nás.

,,Co je s ní?" Zeptala se.
,,Ona.. Napsala mi přes Whatsapp"(AU: Teď je mi úplně jedno, že se příběh odehrává v roce 1990. Prostě tam mají všichni dokykáče a tečka🤣)

,,Cože?!" Zařvala Carol snad na celou kavárnu. Všichni se na nás otočili.
Potom se odmlčela.

,,Co chtěla?" Zeptala se pořád rozrušeně.
,,Evidentně neví, komu píše, ale psala: 'Takže brouku, nebudeme dělat scény. Okamžitě mi řekni, kde ty dvě kurvy jsou. Pokud mi to řekneš, nic se ti nestane. Pokud ale budeš mlčet.. dopadneš ty i ony hodně zle! S láskou Lola' "

,,Pro koho to asi bylo?" Zeptala se Carol.
,,Pro toho, kdo jako jediný ví, kde jsme.. Ellie" řekla jsem a klesl mi úsměv na tváři.
,,Ale ta byla smrtelně nemocná. Proč mám takový pocit, že v tom Lola je zapletená" řekla zamyšleně Carol.
,,A já mám pocit, že v tom má prsty něco, co straší jako Lola.."

°°°°°°

Stále pršelo. Já i Carol už jsme měly pití dávno vypitý.

,,Asi už půjdu. Bill si pro mně má přijít. Jdu na něj čekat do parku Memorial" řekla jsem
,,Jaká náhoda. Tam zase já mám sraz se Stanem" řekla a pousmála se.

,,Tak je alespoň fajn, že nejdu sama" řekla jsem a obě jsme vyrazily. Najednou pršet přestalo.

,,Pohřešovaná Betty Ripsonová" přečetla nahlas Carol. ,,A vedle toho Georgie Denbrough" dodala.
,,Kdyby tak věděli" řekly jsme obě potichu.

,,Co by kdo měl vědět?" Zeptal se nás známý hlas. Stanley.
,,Nic tak moc důležitého" řekla Carol.

,,Ale nekecej. Co má co a Georgem" zeptal se Richie.
,,C-co je s G-georgem?" Zeptal se koktavě Bill.

,,Jo, pojďme se tu seskupit do takového komanda. Ale my stejně budeme mlčet" řekla Carol.

Nastalo ticho..
Dlouhé ticho..
Nepříjemné pocity se ve mně vířily..
A opravdu tomu nepomohlo, když jsem krajem oka zahlédla Bowerse.

Naštěstí si nás nevšiml.

Eddie přerušil ticho. ,,Ehh.. mám otázku.." řekl. ,,Na co vlastně čekáme?" Zeptal se nakonec.

,,Myslím, že nevíme vše, co by nám mohly Carol a Natall říct.." řekl Stan.
Já s Carol jsme se na něj podívaly.

Neříkej to! Křičelo na mně svědomí.

,,Není to něco důležitého, co byste měli vědět" zalhala Carol..
Ale Stan ji prokouknul.

,,Hele, lhát umíte obě skvěle, ale teď se vám to nepovedlo" řekl a my s Carol jsme si koukly do očí.

Cinkl mi mobil..

,,Čí je to mobil?" Zeptal se Ben.
,,Můj" řekla jsem rychle a stručně.

WhatsApp..
Uživatel Lola vám poslal/a zprávu.

Rychle jsem rozklikla náš chat.

Fajn. Jak chceš ty svině. Najdu si je sama. Ať na tu svoji posranou nemoc chcípneš děvko!
-s láskou Lola

,,Carol! To bylo pro Ellie!" Zakřičela jsem a znovu se jí koukla do očí.

,,Ehh.. o c-co jde?" Zeptal se Billy. Nevšímala jsem si ho.

Dala jsem zprávu Carol přečíst. ,,Jak to věděla?" Zeptala se.
,,Nevěděly jsme to ani my, a to nám věřila nejvíc" řekla.

,,O CO TADY KURVA JDE?!!" zařval Richie. Obě jsme sebou trhly.

,,Shrneme si věci, kterým u vás nerozumím.
Tak 1. Hned jak jste přijeli, jste věděly naše jména, ani jsme nemuseli představovat.
2. Když byla Natall pryč a my byli ve škole, Gretta prošla kolem nás a Carol řekla něco do stylu ať -něco- nedělá.
3. V tý garáži jste se postavily Tomu, co vypadalo jako klaun.
A za 4. Evidentně víte něco, co my ne" domluvil Richie.

Podívala jsem se na Carol.
Musíme s pravdou ven..

,,Známe vás z knihy a filmu.."






Kon'nichiwa guys.
Děkujeme vám za již 500 přečtení, jste skvělí🖤
-

Creepykarol

IT Ve vylepšeném vydáníKde žijí příběhy. Začni objevovat