5. UTRŽENÝ MEDVÍDEK- SMRT NEBO ŽIVOT

193 8 2
                                    

Nikdo z nás se neodhodlal jít otevřít.
,,Kdo je to Stane?" Zeptal se po dlouhém tichu Eddie. ,,Carol" řekl Stanley potichu, skoro až neslyšně.

Nakonec jsem se odhodlal otevřít dveře, přece jenom, je to můj dům. ,,A-ahoj Carol, c-co se d-děje?" Ona neodpověděla, jen mi podala malého roztomilého medvídka kterého má... měla Natall na batohu.

Slzy se jí hrnuly z očí. Potom přišli i kluci. A v tu chvíli se rozbrečela.

Stanley k ní přišel a obejmul ji.

Mě začaly štípat oči. A tak vzniklo hromadné obejmutí.

Po tváři mi stekla jedna slza nejen kvůli Natall, ale i při vzpomínce na Georegeho.

Takže buď to to Natall přežije nebo už... není. Přeci jenom, každý z nás už věděl, kdo to je.

Potom všchni odešli a já jsem si šel lehnout.

Stejně neusnu.

~Další den~

Normálně jsem vstal do školy. Udělal jsem si snídani a šel jsem.

Stanley přemluvil třídní, aby mohla jít Carol taky.

Jakmile zazvonilo, všchni jsme šli po chodbě a u skříněk stál Bowers a jeho parta.

Pomalu jsme je obešli. Už jsme byli na odchodu když v tom...

Pohled Carol
Do Stanleho narazila Gretta, aby šla na Beverly vylít ty sračky -všichni víme-.

Bylo mi Bev líto, tak jsem řekla ,,Hej Gretto, proč chceš, aby měla Beverly zašpiněnej batoh? Jop, vím co máš v plánu tak ji LASKAVĚ NECH BÝT!!"zařvala jsem na ni.

Ten její hnusnej ksicht se na mně podíval. ,,Fajn, ale budeš za to pykat ty" a plivla po mně žvýkačku. Fuj. Měla jsem co dělat, abych se nepozvracela. Naštěstí se netrefila.

Potom vyšla Beverly a poděkovala mi.

IT Ve vylepšeném vydáníKde žijí příběhy. Začni objevovat