Pohled Carol
,,Tak to je v prdeli" řekla jsem a otočila se ke vchodovým dveřím.
Sluníčko svítilo a po dešti nebylo ani památky.
Na to, že se nás teď pokusí zabít klaun jsme dost v klidu..,,Tak co si zase Billy vymyslí.." řekl naštvaně Stanley.
,,Jak dlouho na něj ještě hodláš být naštvanej?" Zasmála jsem se.
,,Do té doby, dokud mi to tady někdo nevynahradí" mrkl na mě.Nad tím jsem jenom protočila očima a vyšla ven. Nasedli jsme na kolo a vyjeli směr Neibolt Street 29.
°°°°°
,,-má tam svoje hračky, šaty, ale on.. on tam není.
Takže jít teď dovnitř je pro mě jednoduší, než jít domů" řekl sebejistě Bill. Oba jsme sesedli z kola.
Ostatní už tam byli shromáždění.,,Wau!" Ozval se Richie.
,,Co?" Zeptal se Stan a všichni se na nás otočili
,,Vůbec se nezakoktal" dodal Richie.Pohled Natall
,,Kde jsi sakra byla?!" Zeptala jsem se
,,ty víš, že si tady Ed zlomí ruku a pohádáme se, a ty přijdeš pozdě!? Hrabe ti, Carol Erin Williamsová?!" Zašeptala jsem jí naštvaně do ucha.,,No.. já.." nevěděla, co na to říct.
,,Bože můj.. Vsadim se, že v tom byl zapletenej Stan, že mam pravdu!?" Zeptala jsem se, stále šeptem. Ona jen kývla.
,,Tak si příště kontroluj čas" řekla jsem, ale tentokrát nahlas.
Pohledy všech byly k nezaplacení.Richie se začal smát. Hodila jsem po něm láhev.
,,Zklapni!" Zařvala jsem na něj.,,Počkej, Bille" řekl Stan, když už Bill otevíral dveře ,,neměl by někdo držet hlídku?" Zeptal se.
,,Fajn, tak kdo tu chce zůstat?" Zeptal se Bill a otočil se na nás.Všichni zvedli ruce. Teda všichni krom mě, Beverly a Carol.
,,Kurva!" Zaklel Richie.Dovnitř nakonec šel Billy, Richie, Eddie a já.
Stan, Carol, Bev, Ben a Mike zůstali venku. Když jsem odcházela, byla Carol nervózní.
Bylo to vidět.Naše skupinka vešla dovnitř, a hned na nás narazil neskutečný smrad. To byl fakt humus.
,,Vytáhl jsem si nejkratší sirku. Měli jsme to měřit podle šulinů" řekl naštvaně Richie.
,,Sklapni Richie" řekl Ed.,,To bys šel tak jako tak" rýpla jsem si.
,,Hele, tím bych si nebyl t-" nedořekl to Richie, protože ho Eddie přerušil s prostým: ,,Držte hubu!"
,,Cítím to" řekl Ed.
,,Tak nedýchej pusou" řekl mu Richie.
,,Proč?" Zeptal se Ed.
,,Protože to je jako bys jedl zvratky!" Odvětil Richie a Ed se v tu chvíli zrovna nadechl.
Což ale dělat neměl, protože se rozkašlal.Já mezitím zamířila místnosti, kde byl plakát s nápisem, že je Richie pohřešovaný.
Přišla jsem ale pozdě. Richie vzal papír do ruky, vyděšeně na něj koukal a najednou začal vyšilovat.
,,JÁ NEJSEM POHŘEŠOVANÝ! JÁ JSEM TADY! JÁ NE-" křičel.
,,Richie, klid. Není to reálné" začala jsem ho uklidňovat.
,,Richie, klid!" Přidal se Billy.,,To je moje jméno, moje vlasy, moje brýle, můj ročník 76!" Vyšloval dál.
,,Richie, to není skutečné, hraje si to s tebou. Není to skutečné!" Odříkával Bill.,,Haló, pomoc! Pomoc!" Ozývalo se z druhého patra. Pomalu jsme šli po schodech nahoru.
Upřímně, na to, jak jsem se u filmu nebála, teď se ve mně vířil strach.
Jakmile má noha opustila poslední schod, strach ve mně se ještě rozšířil.
ČTEŠ
IT Ve vylepšeném vydání
Fanfiction!UKONČENO! Ví někdo z vás, jaký je to pocit prožít celé své dětství v děcáku? Carol Erin Williamsová a Natall Mia Loinová to ví až moc dobře. Společně s jejich dlouholetou kamarádkou Ellie jsou všechny fanynky hororů, hlavně hororu IT. Mají přečten...