Sadece bu bölüm ilahsal.
Serena, zenginlik içinde büyümüş, yine de başardığı her şeye tırnaklarıyla kazıyarak ulaşmıştı. Yalan söylendiğinde anlıyordu çünkü yalan söylemekte usta olmuştu zamanla. Tüm partiyi, Jason Todd'un etrafında koşuşturan gazetecileri ve ağzından çıkan her şeye inanan izleyicileri fazlasıyla acınası buluyordu.
Elinde not kağıdıyla ağzından çıkan her kelimeyi mest olmuş gibi dinleyen kadın ve Jason görüş açısına girince göz devirerek önüne döndü, içki bardağını nazikçe sallayıp son yudum martiniyi de içip bir sonraki için barmene işaret verdi. Belki de partiyi katlanılır kılan tek şeydi içki.Serena'yla eğer iki dakikadan uzun sohbet etmişseniz gözünün nasıl söylediğiniz her kelime ile parladığını, gözlerinin arkasındaki dönen çarkları bilirdiniz. Kelimelerinizi size karşı kullanmak, sizi en ufak şeyde kıstırmak için fırsat beklerdi. Yeşil gözleri her zaman ufak küçümseme ile bakardı, sanki söylediğiniz her şey dalga geçilebilir bir şeymiş de size söylese siz anlamayacakmışsınız gibi.
Yine de güzelliğinden midir, zekasından mı bilinmez; erkekler onun etrafında ışık görmüş güve gibidiydi. Barmen de o erkeklerdendi, Serena tek kelime etmeyip sadece nezaketten ara ara başını sallasa da barmen onunla 'konuşmaktan' zevk alıyordu."...gerçi el değiştirdiğinden beri her şey daha iyi."
Kıvırcık saçlı barmen ona tatlı denebilecek bir gülümseme ile dönüp yeni martinisini verince Serena sahte bir gülümseme ile teşekkür etti. Ağzını geldiğinden beri bir kez açmamıştı, etrafı izleyip konuşmaya bile değmeyeceğine karar vermişti. İçinde birçok açık kahve tonu barındıran sarı saçlarını geriye attı, kahkülünü de telefonun yansımasından yardım alarak düzeltti. Saçları dalgalı ve hiç uğraşılmamış gibi doğal duruyordu ama kesinlikle uğraşmıştı. Bordonun da ona yakıştığını biliyordu, üstünde ondandır ki bordo, mini saten askılı bir elbise vardı.
Sıkıntıyla iç geçirdi, barmeni dinlemeyi de kesmişti.
Jason'un ona doğru geldiğini görünce, hadi bakalım diye düşündü. Eğlence başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Resonance • Jason Todd
FanficRezonans; aynı frekansa sahip iki farklı cismin birlikte oluşturdukları titreşimlerle birbirini yokedişini anlatan fizik bilimine ait bir terim, aynı zamanda Jason ve Serena'nın arasındaki ilişkiyi en iyi şekilde anlatabilecek kelimedir. Red hood/Ja...