Mladý světlovlasý chlapec seděl na své posteli. Vnímal ticho, kterým zastínila okolí noc a myslel na někoho. Pohledem směřoval k zemi a přemýšlel jen nad svou láskou. Harrym.
Blížil se konec druhého ročníku, ale vyvolený, ten vyvolený, kterého Draco tak moc miloval už od prvního ročníku, dnes nebyl k nalezení. Špehoval ho snad každý den, ale dnes ho nikde nespatřil. Myslel si snad, že je Harry jen v pokoji? To ani náhodou, mohl být nemocný, ale to by Hermiona na společných hodinách už dávno řekla, jelikož se Harry neukázal ani tam. Bylo zvláštní, že Weasley taky ne.
Blonďák miloval Harryho od prvního momentu, kdy o něm uslyšel. Slavný Harry Potter musel být jen jeho. Ale jak? To mladý aristokrat nevěděl. Lehl si na postel a unaveně zavřel víčka. Nemohl vůbec usnout, tížilo ho to, že se Harrymu mohlo cokoliv stát. Měl sice tvrdou masku, ale zlaté srdce. Nikdy nebyl jako jeho rodiče či rodina. Byl jiný, lepší. A proto si myslel, že by na hrdinu mohl mít.
_______
Ráno se lenivě protáhl a vstal. Podíval se do zrcadla a málem upadl. V noci nespal a tak měl velké kruhy pod očima. Jedním mávnutím hůlky to odstranil a převlékl se do čistého oblečení. Ani nestihl vzít za kliku a do místnosti vrazila Pansy. Ona jediná věděla, kdo se Dracovi líbí a nechávala si to pro sebe. Pansy podle Draca byla panovačná a drzá, ale Draco ji měl rád, protože mu vždy naslouchala a to si od jiných kluků nemohl vyprostit, ztratil by své postavení a o to nestál.„Draco, Harry je na ošetřovně, Lockhard mu prý vymazal celou paměť." vyhrkla Pansy a pohlédla na Dracův úsměv, který mu ihned naskočil. Uvědomil si, že Harry neví, kdo je a tak by ho mohl okouzlit, stačí zalhat a to Draco uměl, až moc dobře. V dětství lhal otci, aby neschytával takové rány holí. Měl přísné dětství a to se mu nelíbilo. Nikdy.
Draco otevřel skříň a vzal si na sebe tu nejlepší košili, co našel. Pansy mu ukázala palce nahoru a Draco už sám odkráčel nervózně do ošetřovny. Cestou si připravoval lež. Má mu říct, že spolu chodí, nebo snad že ho Harry tajně miluje a že se to Draco dozvěděl, či snad stačí říct, že je Harry gay a okouzlit ho?
Nervózně se nadechl, když došel před dveře u ošetřovny. Co když ho Harry nebude milovat? Ale bude, musí. Draco vzal za kliku a otevřel dveře do ošetřovny, kde hned spatřil svého vyvoleného.
Drarry na mém účtu ještě nebylo, tak ho tady máte. Rozhodně budu ráda za každou hvězdičku a koment. Kapitoly budou vycházet nepravidelně, takže vám nemůžu nic slíbit. Tak se zatím mějte.❤
ČTEŠ
Zapomeňte! / Drarry ✔
FanfictionCo kdyby se v druhém ročníku opravdu povedlo Lockhardovi Harryho s Ronem omráčit? A co kdyby Draco Harryho tajně miloval? Co se stane?