11. - Konečná

868 35 2
                                    

Harry vytrhl Baziliškovi zub a vzal i ten deník. Všechno mu zapadalo do hlavy, kousíček po kousíčku jako puzzle.

„Ať už to zkončí." Vykřikl a se slzami začal deník ničit, trhat a škrábat, vše zubem Baziliška.

„Neeee!" vykřikl naposledy Tom, než se objevilo světlo, které Harryho na chvíli oslepilo.

~~~Později~~~

Harry se probral na nemocničním lůžku. Tady už byl, snad několikrát, pomatoval si každou trhlinu a pavučinu, občas i tohle člověk dělá, když se nechce zbláznit nudou.

Ale něco bylo jinak. Harry si už pamatoval vše. To jak se seznámil s Ronem, to jak přijeli do Bradavic. Pomatoval si Hagrida, Hermionu i mnoho dalších.

Měl dobrý pocit, pomatoval si vše. Už nebyl neschopný, právě naopak, už si vzpomněl na vše.

„Harry!" do pokoje vtrhl Malfoy. A v tom si Harry vzpomněl na jejich hádky i na jeho změnu. Oni teď byli spolu? Že by si nepomatoval ten den, kdy se dali dohromady? To je blbost.

Takový zážitek by si přece pamatoval kázdý, no ne? „Draco?"

„Ano?"

„Kdy a jak jsme se dali dohromady?"

Malý aristokrat se pocítil špatně. Věděl, že tohle nedopadne dobře. Vše co teď měl mohl lusknutím prstu ztratit. Jen stačí volit správná slova.

„Harry, promiň. My jsme se nikdy nedali dohromady. Vždy jsem tě tajně miloval a nikdy to nic nezměnilo. Už od prvního dne, kdy jsem o tobě uslyšel a když jsem tě v prvním ročníku poprvé uviděl, má láska se jen potvrdila."

Draco začal brečet. Slané kapky. Jedna po druhé se pomalu kutálely dolů. „Já se ti moc omlouvám Harry. Nikdy jsem nechtěl, aby jsi mi utekl s někým jiným. Jestli to necíš stejně, tak to pochopím."

Naposledy se nadechl a vydechl. „Já tě miluju Harry Pottře a nikdy nepřestanu."

„Draco. Já...za tu dobu, co jsem s tebou jsem se do tebe nejspíš taky zamiloval. Nikdy jsem se s nikým necítil tak šťastně a neohroženě. Mám chuť tě ochraňovat a přesto...."

Draco Harryho objal. Tak pěkně to oba řekli, že z toho Brumbálovi ve dveřích ukálpy slzy dojetí.

„Harry, Draco, děkuji. Zachránili jste školu." řekl Brumbál pyšně.

„To spíše Harry."

„I ty jsi pomáhal Draco, neponižuj se tímto způsobem. A bude mi ctí vás tady vidět i příští rok, naschledanou a veselé prázdniny." pak odešel a nechal kluky o samotě.

„Harry přijeď na prázdniny k nám." navrhl Draco s jiskrami v očích.

„Já nevím Draco, co tví rodiče?" zeptal se Harry nazpátek.

„Mí rodiče mě pochopí i když jsou přísní, tak jsem přece jejich jediné dítě. Určitě to bude super. Společné prázdniny, no umíš si to představit?"

A tak Harry jel s Dracem na prázdiny k Dracovi a řeknu vám, že si to užili. A co myslíte, že se stane dál? Já jakožto vypravěč vám můžu slíbit, že spolu budou navždy, ale na vás je domyslet si jejich další chvilky a společné dobrodružství. A to je konec příběhu.

Děkuji vám moc. To, co jsem říkala v předchozí kapitole pořád platí, tak pište. A moc děkuji za vaší podporu ‚hvězdičkami' a za příjemné komentáře. Jste zlatí a mám vás moc ráda. Loučí se s vámi vaše Dandy. ;)

Zapomeňte! / Drarry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat