Lidi, co měli Nebelvírské oblečení řekli heslo a Harry se za nimi proplížil do společenské místnosti. Vládl tam klid a Harry se usadil v nejbližším křesle.
Na chvíli si srovnával myšlenky a pak se odvážil vyjít po schodech. Náhodně otevřel dveře a ocitl se nejspíše ve své ložnici. Štěstí?
Na jedné z postelí uviděl kufr s písmeny HP a tak mu došlo, že to nejspíše bude jeho. Došel tedy ke kufru a otevřel ho.
Naskytl se mu pohled na pár kusů učebnic, oblečení a sladkostí. Převlékl se do čistého a rozhodl se konečně dojít pro Draca.
Nejspíš mu pořád nedocházelo, jak nebezpečné to je, ale něco tušil. Znáte ten pocit, když něco jdete udělat a ani nevíte co? Ta nervozita ve vašem těle je neuvěřitelně velká a vy nevíte, jak se jí zbavit. Tak přesně se Harry Potter cítil.
Přešel společenkou a nevnímal pozdravy přátel. Pár schodů seběhl a zbytek jen došel. Pak se ocitl ve sklepení a tam znejistěl.
Hlavou se mu mihla otázka, co ho docela nepotěšila a rozhodně si o ní bude chtít promluvit. Byla to ta věta, co řekl Brumbál. 'A ani jsem si nevšiml, že by jste se měli v oblibě.'
Tato věta Harryho doslova tížila. Možná, že Brumbál neví, že s Dracem chodí, ale zase jemu neunikne nic. Brumbál je jeden z lidí, co ví vše, co se šustne a informace o tom, že má Harry kluka by se k němu určitě dostala. O tom nepochyboval.
Došel až ke vchodu do Zmijozelské komnaty a zastavil se. Neznal heslo a proplížení mezi lidma se mu asi s Nebelvírským odznakem nepovede.
Odchytl tedy první malou holčičku, co viděl na chodbě a pověděl ji, aby mu zavolala Draca Malfoye. Holčička nervózně přikývla a s hlavou nahoře zmizela.
Objevila se zhruba po pěti minutách a s Dracem po boku. Harry ji poděkoval a Draco zasyčel, ať odejde.
„Draco, potřebuji si s tebou promluvit." řekl Harry a promnul si krk.
„O čem zlato?" optal se Draco a zavedl Harryho do jednoho z výklenků.
Harry se nadechl a klidně řekl: „Brumbál chce, aby jsme do Tajemné komnaty šli my dva." Bylo to tak prosté.
Draco vypadal, jako by mu právě někdo ukradl zelené jablko. Pak se ale odhodlal a řekl: „Kdy?"
Harry byl rád, že Draco výzvu nezamítl a až moc snadně Dracovi odpověděl: „To nám řekne Brumbál dneska, máme jít k němu do kabinetu."
Draco se nadechl, ale nakonec nic neřekl, jen se natáhl pro Harryho kravatu a přitáhl si ho k sobě do polibku. Byl krátký a lehký a to pro teď stačilo. Aristokrat byl jen rád, že bude s Harrym, jen on a Harry. On a Harry.
Jen Draco a Harry..... Určitě nesnáším Dramione a trošičku mě tíží to, že Tom nejspíš chodí s Emmou. TOM MŮŽE BÝT JEN S DANIELEM!!!! Ach jo, tohle asi nebudu tak nějak přežívat, jestli spolu fakt Tom a Emma chodí. xd A co vy? Zatím pa.
ČTEŠ
Zapomeňte! / Drarry ✔
Fiksi PenggemarCo kdyby se v druhém ročníku opravdu povedlo Lockhardovi Harryho s Ronem omráčit? A co kdyby Draco Harryho tajně miloval? Co se stane?