„Zapomeňte!" ozvalo se Harrymu hlavou a pak viděl jen černo. Nemohl si vzpomenout na nic. Něco v něm ale přeci jenom zůstalo. Přece chlapec, co přežil Avadu, nezvládne Zapomeňte? Vzpomněl si své jméno a taky, že byl něčím výjimečný. To bylo ale vše.
Najednou se mohl pohnout. Jeden prst nadzvedl, druhý a pak celou ruku. Bolestí ji ale hned pustil dolů. Nadechl se a pomalu otevřel oči.
Vedle něho, na další posteli seděl jakýsi zrzavý kluk časopis. Ty obrázky se hýbaly! A to Harryho trochu zneklidnilo.
„Ahoj?" zeptal se Harry pořád pohledem upřený na zrzka. Zrzek jen zamručel a pokračoval ve čtení.
„Kdo jsi?" vyklopil po minutě ticha Harry konečně. Zrzek se odtrhl ode čtení a změřil si Harryho pohledem. A pak mu stručně odpověděl: „Nevím."
Harry se podíval na hodiny, které visely naproti němu. Bylo deset hodin dopoledne. Najednou se však ozval i zrzek: „A kdo jsi ty?"
Harry se nadechl a začal: „Jediné, co si pomatuju je, že jsem Harry a že jsem něčím výjimečný."
„Čím?"
„No to právě nevím." dopověděl Harry a nechal zrzka vedle číst, jelikož mu nebyl moc sympatický. Měl v hlase dávku sarkasmu a s řečí se nepáral.
Najednou Harryho vytrhlo z myšlenek zavrzání. Otočil se tím směrem, odkud zvuk pocházel a pohled se mu stočil na přicházejícího blonďáka. Ten si jeho pohledu všiml a přiběhl k Harrymu.
„Chyběl si mi." vyšlo z blonďáka a pomalu chytil Harryho za ruku a něžně ho políbil.
„Kdo jsi a kdo jsem já?" zeptal se zmateně po polibku Harry. Musel si přiznat, že se mu ten polibek líbil i když byl od kluka. Odůvodnil si to tím, že byl nejspíš gay.
„Jsem Draco, tvůj kluk a tvá spřízněná duše. A ty jsi Harry Potter, kluk co přežil smrtící kledbu." Jakmile to blonďák dořekl, vrátila se Harrymu první vzpomínka. Už si pamatoval, všechno co se naučil ve škole, jen na lidi si nepamatoval.
Dokonce si vzpomněl, kdo je, ale bohužel ne, kdo stojí před ním, kdo ho tak skvěle políbil a kdo ho tak moc miluje.
„Vrátím se později, mám ještě hodinu, neubliž si babe." s těmihle slovy Draco odešel a nechal zmateného Harryho ležet v posteli.
Draco je prostě rebel.. XD Tak jinak tahle kapitola vyšla celkem brzo, než jsem myslela, ale tím líp pro vás ne? :D Budu ráda za každou hvězdičku a zatím pa. 😊
ČTEŠ
Zapomeňte! / Drarry ✔
FanfictionCo kdyby se v druhém ročníku opravdu povedlo Lockhardovi Harryho s Ronem omráčit? A co kdyby Draco Harryho tajně miloval? Co se stane?