Brumbál se procházel místností, tam a zpátky, tak jak byl zvyklý. Rozhodně nevěděl, co má dělat. Hodně lidí z Bradavic odešlo, jak učitelé, tak i děti. Všichni se bojí Baziliška, pochopitelně. Má školu zavřít? Myslel, že to Harry dokáže, ale nevěděl, že se do toho bude míchat i Lockhart. Nevěnoval mu moc důvěry, ale dělal vše pro to, aby to nebylo poznat.
Brumbál se díval z okna, když na něho někdo zaklepal. Nehnul se, jen povolil vstup: „Dále."
Ze dveří se ozval tichý šeptavý hlas následující kroky: „Profesore Brumbále, co uděláte?"
Paní profesorka McGonagallová se postavila vedle Brumbála a vyčkávala na Brumbálovu odpověd.
„Hezký výhled, že?" začal po chvilce uvažování. „Takový se naskytne jen jednou v životě, jako příležitosti, kterých většinou nevyužijeme."
„Co tím zamýšlíte?" zeptala se po chvilce profesorka, neměla náladu na luštění Brumbálových hádanek. Chtěla prosté slovo. Sama ale netušila, co by na jeho místě dělala.
„Pro dobro všech to tady budeme muset zavřít..... Ale..." ztichl, nechtěl prozradit jeho momentální domněnky. Rychle vymýšlel něco, čím by to zastínil a neřekl celý plán, celou pravdu plánu. Ale pro tentokrát nic nevymyslel.
„Ale?" vytrhla ho z hlubokého přemýšlení profesorka. Byla netrpělivá, nesnášela Brumbálovy dlouhé proslovy.
Profesor se nadechl a vyřkl: „Budeme tam muset vyslat Harryho znovu, jen on to dokáže, ale Weasley není ve stavu ho následovat. Myslím, že by mělo být na něm, koho si do týmu vezme, proto za ním zajdu a řeknu mu to. Ale teď ne." Vydechl a sedl si ke svému pracovnímu stolu.
„Nemusíte se namáhat, profesore, já za ním dojdu."
„Ne, bude nejlepší, když mu myšlenku podá jeho zdroj a ne posel. Promiňte." Brumbál se zamyslel, jestli učinil správné rozhodnutí, ale zřejmě ano, proto vyčkal na profesorčinu odpověď.
„Dobrá tedy." vydechla a otočila se k východu. „Nashle profesore."
„Nashledanou."
Měla jsem pauzu od psaní příběhů a sama jsem ještě studovala těžší četbu, takže se tahle kapitola napsala skoro sama. Čtete taky někdo 'Temná komora od Jonathan Moore'? Docela brutální detektivka. Vymazala jsem dva své příběhy; Dreams come true a Magic words, doufám, že jsem tím nikoho neochudila o čtení, ale stejně si nemyslím, že to někdo četl. Budu ráda za každou hvězdičku a zatím ahoj. ✌
ČTEŠ
Zapomeňte! / Drarry ✔
FanficCo kdyby se v druhém ročníku opravdu povedlo Lockhardovi Harryho s Ronem omráčit? A co kdyby Draco Harryho tajně miloval? Co se stane?