2

2.6K 59 37
                                    

Witam witam i o zdrowie pytam. Dziś nie będe miała monologu na 100 słów więc brawa dla mnie. Powiem tylko tyle że jest 2021 rok a suga ma 28 lat. Musiałam to napisać bo ktoś się mnie pytał. I znowu jestem głodna T_T
Pers. Reader
Usiadłam na ławce i puściłam sobię playlistę z piosenkami. Jakimś cudem były to same piosenki o miłości i o smutku zerwania. Trochę to dziwne... Dobra nie ważne
Po 5 minutach przyszedł. Wstałam i przytuliłam go lecz delikatnie mnie odepchnął

Ti: Cześć
I.ch: Cześć
Ti: Co chciałeś?
I.ch: Powiem to prosto z mostu. Zrywam z tobą. Nie kocham cię już więcej
Ti: O-ok t-to cześć.
I.ch: Cześć. Dzięki że zrozumiałaś.
Ti: Proszę

Udawałam że jestem z tym w porządku lecz niestety to mocno zabolało. To trochę tak jakby ktoś włożył ci nóż w serce. (potwierdzam :3)
Poszłam do mojego kącika. Siedzenie tam zawsze pomagało mi się uspokoić. Posłuchałam piosenki acapella. Nie wiedziałam że kiedyś mnie to spotka. Przy okazji trochę podśpiewywałam.
Po jakichś 10 minutach wróciłam do domu. Trzeba żyć dalej. Przebiorę się i pójdę przywitać się z nowymi sąsiadami.
Ooo mam pomysł. Upiekę dla nich tort. Skąd wiem że to kilka osób? Raczej jedna osoba nie mieszkałaby w domu z 20 pokojami. Znam fajny sposób na pyszny tort do zrobienia w godzinkę. Jest 14.30. Chyba będzie dobrze.
Opowiem trochę o tym "miasteczku". Jest tu z 10 domów. Każdy jest oddzielony jakimiś 30 metrami. (nie wiem jaki to ma sens ale uznajmy że ma) Nie jest to jakieś zadupie mamy tu wszystko czego potrzeba choć jeżeli chodzi o jakiś basen albo kino czy takie inne to trzeba jeździć do sąsiedniego miasta. Ale ja nie chciałabym się przeprowadzić do miasta. A i nie skonkretyzowałam wcześniej mieszkam sama no i od dzisiaj jestem singlem/singielką.
~~~~~~ Prestiż tajm skip ~~~~~~
I ciasto już gotowe. Włoże je do pojemnika plastikowego i będe iść.
Byłam już pod drzwiami. Zadzwoniłam dzwonkiem i ktoś mi otworzył.
T-to był SUGA! (tryb fanka ON. XD nie no żartuje ona nie ma takiego trybu) Ja wtedy poczułam silne ukucie w sercu. Kurwa. (mówiłam już że będzie tu przeklinanie? Jeśli nie to teraz mówie) I... Chyba zemdlałam bo po ukłuciu poczułam jak ktoś mnie łapie. Biedne ciastko (postawmy znicz dla ciastka [*]) Nie no ja jestem genialna. Nie powiedziałam że mam delikatne problemy z sercem przez które nie mogę mieć za dużo szokujących przeżyć bez brania moich leków. Muszę je brać co tydzień. I niestety wypadło że dziś musiałam je wziąść, a zapomniałam.
Prawie nic nie słysze tylko bardzo nie wyraźne rozmowy i wcześniejszy krzyk sugi XD. Będe miała z czego cisnąć beke później
                       C.D.N
Zrobicie mi coś jak tu zrobię C.D.N? Chyba nie bo kto by wam pisał rozdziały. 455 słowa i jam głodna papa.

Reader x Min Yoongi-Suga BTS Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz