13

801 22 5
                                    

Pers. Ti

Skończyło się na tym że drzwi od szafy nie wytrzymały nacisku i zostały wyrwane z zawiasów.

Mam siniaka na głowie jak chyba każdy oprócz trójki wepchanej do szafy ale uznaje że było warto.

Było słonecznie więc uznaliśmy że pójdziemy na piknik. Wzięliśmy sobie kanapki i poszliśmy do parku. Wszyscy razem nie zmieścilibyśmy się na kocu więc usiedliśmy na trawie.

Chwilę razem rozmawialiśmy, ale później rozdzieliliśmy się na małe grupki. Nie muszę mówić jakie bo się każdy domyśla.

Ja z Sugą poszliśmy pod drzewo na którym powieszona była huśtawka. Ja na niej usiadłam a Suga oparł się o drzewo.

- Rm i Quinn chyba są razem bo się tak migdalą.
- Też mi się tak wydaje. Ale chyba to było im przeznaczone.
- Bardzo możliwe. A co do tego to... Ti, chciałabyś zostać moją dziewczyną?

Spadłam z huśtawki no i zapsułam tą romantyczną chwilę.

- Wszystko dobrze?!
- T-tak. I jeszcze raz tak!
- To czy-
- Już powiedziałam że tak!

Przytuliłam go a on mnie. Kiedy już siě puściliśmy zobaczyliśmy że inni się na nas patrzą.

~~~~~~

Niestety każda historia ma koniec. Na początku byłam scsptyczna co do tej książki ale jak zobaczyłam jak miła i pomagająca jest ta społeczność sama zapragnęłam w niej być.

Może nie jestem ARMY ale przez trochę się dowiedziałam i przywiązałam.

Możecie zadawać pytania co do książki. Odpowiem na nie.

Jeśli znajdę siły to poprawie błędy ale na razie książka będzie miała status: zakończona.

Jest szansa że będą pojawiały się jakieś pojedyncze przygody z ich życia ale nie będą one wrzucane regularnie, o ile ta książka kiedykolwiek była regularna.

Nie opuszczam was ale mówię:
Cześć! ❤️❤️❤️❤️

Reader x Min Yoongi-Suga BTS Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz