Zaczęli się ganiać po domu, a my się śmialiśmy.
Pers. Ti
No i skończyło się na tym że Suga przez przypadek wziął różową patelnię Jina i ganiał z nią za J-hopem, a Jin ganiał za Sugą.
Żaden nie chciał zostać zbity więc biegali w kółko od jakichś 5 minut.
- Ej Tae, ty się zajmij Jinem, a ja Sugą ok?
- Spoko i tak to zaczyna się robić nudne.Najpierw V podszedł Jina od tyłu i go przytulił. V znieruchomiał. Ja podbiegłam do Sugi i wyrwałam mu patelnie. No a później pociągnęłam go na podłogę.
Widziałam jak J-hope wzdycha z ulgą. Gdy przechodził ukradkiem szepnął mi do ucha. "Dzięki za uratowanie".
- Skoro już nie chcecie się zabić to możemy już zagrać? Chce to mieć jak najszybciej z głowy.
- No to robimy 4 szybkie rundy!Czyli najpewniej do szafy wejdą:
1. Ja i Suga
2. RM i Quinn
3. V i JinA czwarte pozostaje zagadką.
Może by tak... Pozostałą trójkę wepchnąć razem do szafy?- Quinn bierz jakąś kartkę. - J-hope postawił na środku miskę z kartkami. - szepnęłam do Sugi który siedział obok mnie. "Mogę się założyć że wylosuje RM-a"
- Zgadzam się - odszepnął, chyba nikt nie usłyszał tej małej konwersacji.- No Quinn, RM pośpieszcie się! Właźcie! - postawili krzesło pod rączką szafy aby nie mogli wyjść przed czasem.
Nie słyszeliśmy jakichś dziwnych dźwięków, ale najpewniej doszło do kilku pocałunków.
Po tych siedmiu minutach wkońcu wyszli.- No to kto teraz? A, zapomniałem powiedzieć! Jeżeli ktoś wylosuje swoje imie to nie musi iść do szafy! - no nie oszukujmy się, nikt nie będzie miał tyle szczęścia.
- No dobra ja mogę wylosować. - zgłosiłam się. Wylosowałam Sugę. Popatrzyłam na niego przepraszającym wzrokiem.
No i wepchnęli nas do szafy. Wylądowaliśmy przyciśnięci do siebie. Oczywiście ja przy ścianie jak to moje szczęście zadecydowało.
- Przepraszam, ale i tak najpewniej to było ukartowane.
- Wiesz, może i to lepiej. I tak chciałem coś zrobić. - wyglądał na trochę zażenowanego.
- Więc co - zbliżył się jeszcze bardziej, o ile to możliwe, i pocałował w usta. Na początku byłam zszokowana ale po sekundzie oddałam pocałunek.Nie był zachłanny, po prostu miły i delikatny.
Delikatnie go odepchnęłam bo usłyszałam jak ktoś wstaje.
- No i jak tam było w szafie? - najpierw wyszedł Suga a później ja.
- Normalnie, jak miało być?
- Ale wy wiecie że jesteście cali czerwoni? - nadzieja się podśmiechiwała.
- Po prostu dajcie nam spokój!!No to teraz pora na Jina.
Wylosował V jak każdy się spodziewał.J-hope, Jungkook, Jimin wyszli na chwilę po przekąski.
- Słuchajcie mnie uważnie. Mam plan żeby zrobić żart na chłopakach. - zaczęłam mówić o tym co wymyśliłam.
Jin i V wyszli z szafy przed przyjściem chłopaków z przekąskami.
- Proszę, przynieśliśmy przekąski.
- Dzięki, ale i tak - wzięliśmy ich z zaskoczenia i wepchnęliśmy do szafy.
- WYPUŚĆCIE NAS!! TU WCALE NIE JEST WYGODNIE W TRZY OSOBY!!
- Nie-e
CZYTASZ
Reader x Min Yoongi-Suga BTS
Teen FictionCZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. NIE PONOSZĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PRZEDAWKOWANIE CRINGU PRZEZ TĄ KSIĄŻKĘ Co gdyby twoi idole byli twoimi sąsiadami? Może i niemożliwe lecz w tym "świecie" każda rzecz może stać się prawdziwa. Jest to książka dla m...