-1-

5.7K 359 963
                                    

"İlgimi çekmişti, onu merak ettim."

***

"Dynamight, arkanda!"

Bakugou , Kirishima'nın bağırışıyla eğildi ve Kirishima onun eğilmesiyle tetiğini çekip adamı vurdu. Kirishima yanına geldiğinde, sırt sırta verdiler ve etraflarında daire oluşturarak dizilmiş beş pisliğe bakmaya başladılar. Bakugou ikisini alsa ve Kirishima da kalan ikisini alsa buradan sağ salim çıkarlardı, ancak fazlalıktaki beşinciyi halletmeleri gerekecekti.

"Fazlalıktakini kim alıyor Dynamight?"

Bakugou kaşlarını çattı. Bu bok saçlı herif onu küçümsüyor muydu?

"Sana bırakacağımı mı zannediyorsun Red Riot?"

Kirishima onun ani çıkışına karşılık gülümsedi. Sinirlendiğinde daha da çekici oluyordu. Onunla göreve çıkmaya bayılıyordu, onunla birlikte dövüşmeye bayılıyordu, onunla beraber geçirdiği her ana bayılıyordu.

***

Bakugou, üzerindeki ceketi bir kenara fırlattıktan sonra koltuğa yayıldı.Arkasından içeri giren Kirishima da aynı işlevi tekrarlayıp, kendini Bakugou'nun karşısındaki koltuğa attı.

"Selam yok mu?" dedi dolapta kendine bir şeyler arayan Kaminari.

Kirishima, Kaminari'ye kaşlarını çatarak bakan Bakugou'yu izlediğinden onu duymamıştı bile.

"Sen kulaklık ile buluşmayacak mıydın Pikachu?"

Kirishima hafifçe sırıttı. Bakugou ve taktığı şu isimler... Cidden fazla yaratıcıydı. Kaminari birkaç saniye Bakugou'nun yüzüne baktıktan sonra yerinde sıçradı.

"Doğru lan! Kirishima saat kaç!? Kyouka beni öldürecek!"

Kaminari evin içinde koşuşturmaya başlarken Bakugou ona göz devirdi. Birkaç dakika içinde Kaminari, ışık hızında evi terk ettikten sonra evde sadece ikisi kalmıştı.

"Şu aptal arkadaşlarını evime sokma bok saçlı."

Kirishima gülümsemekle yetindi. Bakugou karşısındaki koltukta yayılarak yatan Kirishima'ya baktı. Yayıldığı için giydiği siyah tişört hafifçe sıyrılmıştı. Bakugou onu incelediğini fark ettiğinde hızla kafasını sallayıp başka bir yere bakmaya başladı. B-Bu da neydi şimdi? Bu bok saçlıyı neden süzmüştü ki?

"Kirishima."

Kirishima adını duymasıyla bakışlarını ona çevirdi.

"Yatacağım, yani artık git." dedi çatık kaşlarıyla.

Kirishima gülümseyerek yattığı koltuktan kalktı ve Bakugou'ya yaklaştı. Aralarındaki kısa mesafe Bakugou'nun sebepsizce tuhaf hissetmesine sebep olmuştu.

"İyi geceler, Bakugou."

Kirishima, yüzündeki sıcak gülümseme ile evden çoktan ayrılmışken, aradan dakikalar geçmesine rağmen Bakugou hala olduğu yerde dikiliyordu.

"Ah, siktir!"

Hızla önündeki koltuğa tekme attı. Neler oluyordu böyle? Üzerinden atamadığı bu tuhaf histen bıkmıştı. Kirishima'yı kıçına tekmeyi basarak hayatından çıkarmayı o kadar çok istiyordu ki...

"Aptal, bok saçlı herif!"

Kendini koltuğa tekrar attığında Kirishima'nın ceketini burada bıraktığını gördü. Ceketi eline aldı ve arkasına yaslandı. Yavaşça burnuna yaklaştırdı ve ceketteki kokuyu içine çekti. Hoş kokuyordu...

I Kissed A Boy || KiribakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin