Jubi medyaya düştü tşkler sodjdlxnlx
"Bakugou! Hey, Bakugou!"
Kendisini sarsan Uraraka ile kendine geldi Bakugou. Korku ve endişeden arkadaşlarının geldiğini fark etmemişti bile. Yavaşça kafasını Uraraka'ya çevirdi Bakugou. Uraraka ona savunmasız bir şekilde bakan Bakugou karşısında, yanaklarının kızarmasına engel olamadı. Neden bu kadar masum bakıyordu ki?
"Kirishima, K-Kirishima benim yüzümden..."
Devam edemedi. Bakışlarını kaçırdı. Kalbindeki ağırlık bir türlü geçmiyordu. Düzenli nefes alamıyordu. Kendini o kadar kötü hissediyordu ki... Omzunda hissettiği elle kafasını kaldırdı.
"Onu bulacağız, merak etme" dedi elin sahibi Kaminari.
Yüz ifadesi ve duruşu ile kendinden o kadar emindi ki, Bakugou'nun kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı.
"Şimdi kendini suçlamanın sırası değil. Hadi gidelim." dedi ona elini uzatan Sero.
Haklılardı. Öncelikleri onu bulmaktı. Kirishima'nın başına bir şey gelmesine izin vermeyecekti. Kaşlarını çattı ve Sero'nun elini tutmadan ayağa kalktı. Şaşkın bakışlarla onu izleyen arkadaşlarından Uraraka, istemsizce gülümsedi. Görmek istediği Bakugou buydu. Ona inanıyordu, o Kirishima'yı bulacaktı. Gülümseyerek onu izlerken arkasında hissettiği korkunç havayla nefesi kesildi.
"Hey Uraraka."
Bu korkunç auranın sahibi, Kaminari miydi cidden? Zoraki gülüşüyle elini Uraraka'nın omzuna yerleştirdi.
"Yerinde olsam, o ikisine fazla yaklaşmazdım. Özellikle Bakugou'ya. Kirishima'nın seninle bu konu hakkında konuştuğunu hatırlıyorum."
Kaminari yüzündeki tehdit edici sırıtışla birlikte Uraraka'nın yanından ayrılırken Uraraka, olduğu yerde kaskatı kesilmişti. Bu da neydi şimdi?
"Bakugou, hadi gidelim."
Sero ile yanına gelen Kaminari'ye baktı Bakugou. Bu aptalların yanında olması, ona iyi hissettirmişti. Kirishima aklına geldiğinde, vücudunu bir ürperme aldı.
***
"Siz bu koridordaki odalara bakın, ben havuza bakacağım."
Kaminari ve Sero, Bakugou'nun dediğini onaylayıp yanlarından ayrıldı. Bakugou sıkıca kavradığı silahına bakarak yürürken, düşüncelerinin onu boğmasına izin vermemeye çalışıyordu. Ancak Kirishima'dan bu kadar uzun süre haber yokken endişelenmemesi imkansızdı. Havuza yaklaştıkça duyduğu sesler artıyordu.
"Hassiktir... Yoksa... "
Havuzdan gelen seslerin sahibi Kirishima mıydı?
"Kaminari! Sero! Bu tarafa!"
Adımlarını hızlandırıp koşmaya başladı. Sesler kesilmişti. Kapalı havuzun girişine girdiğinde elindeki silah yere düştü.
"K-Kirishima..."
Suyun üzerindeki hareketsiz bedeni görür görmez koşarak suya atladı. Bağlı bir halde havuza atılmış Kirishima'yı yüzeye çıkardı. Gözleri kapalıydı, Bakugou titreyen elleriyle ona bakarken arkasından ona yetişen Kaminari ve Sero, aralarına girdi. Kaminari endişeyle ikisine döndü.
"N-Nefes almıyor."
'Benim yüzümden... Benim yüzümden'
Bakugou'nun beyninde yankılanıp duruyordu bu sesler. Kaminari'yi ittirdikten sonra hızla Kirishima'nın burnunu sıktı ve dudaklarının üzerine dudaklarını örttü. Kaminari ve Sero şok içinde onu izlerken Bakugou, çoktan suni teneffüse başlamıştı bile. Onu kurtaracaktı, kurtarmak zorundaydı. Göğüs kafesine baskı uygularken gözlerinin dolduğunu hissetti Bakugou. Arkadaşını... Hayır, değer verdiği bir insanı kaybetmek istemiyordu. Tekrar dudaklarını onun dudaklarına örttüğü sırada, duyduğu öksürük sesiyle ondan ayrıldı. Kirishima öksürmeye devam ederek yana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Kissed A Boy || Kiribaku
Fanfiction"Ben bir erkeği öptüm ve bu hoşuma gitti." *** Babuş Juvia tarafından Babuş Mira'nın aşırı ısrarları sonucu yazılmış bir Kiribaku kitabıdır.