-6-

2.3K 238 520
                                    

"Uraraka Ochako..."

Çocuk yüzündeki korkunç sırıtışıyla aynayadaki yansımasına baktı. Sakin olmalıydı. Sakin olmalı ve önce Keiko'nun sonra Uraraka'nın işini bitirmeliydi. Derin nefesler alırken, öfkesine yenik düşerek karşısındaki aynaya bir yumruk attı.

"Ah! Siktiğiminin sürtüğü!"

O sürtüğün sırıtışı, onun olana 'Sevgilim.' deyişi, ona attığı küçümseyici bakış... Aklından bir türlü çıkmıyordu. Elinin kan içinde olmasını umursamadan ceketinin cebindeki telefonu çıkardı. Ezbere bildiği numarayı girip arkadaşını aramaya başladı.

"Kirishima!"

Kızın neşeli sesi kulaklarına dolduğunda, gülümsedi. Ah, bu kızın aptallığı çok işine yarıyordu.

"Selam Mina. Senden bir iyilik isteyebilir miyim?"

***

Bir saat içinde hallettiği işlerden sonra bara geri girdiğinde, etrafta Bakugou'yu göremedi. Mina'nın yardımı sayesinde toplantı çoktan iptal olmuş, Keiko ise öldürülmüştü. Derin bir nefes alıp kendine bir içki söyledi ve bir yere oturdu. Başı ağrıdan çatlayacak gibiydi, sargılı eline baktıkça deliriyordu ve hala sinirliydi. Ancak şu anda sadece biraz sakinleşmek ve Bakugou'yu görmek istiyordu. Sanki o anda Tanrı sesini duymuştu.

"Sorularımı cevaplamaya ne dersin boktan saçlı?"

"B-Bakugou?"

Önce kalp atışları hızlandı Kirishima'nın, sonra karnındaki kelebekler hızla kanat çırpmaya başladı. Sinirliydi, yorgundu ama Bakugou vardı ya... Gerisi önemli değildi. Bakugou'nun bakışları Kirishima'nın sargılı eline döndü.

"Eline ne olduğunu anlatarak başla."

Yanına oturdu ve gözlerini gözlerine dikti. Merak ettiği her sorunun cevabını alacaktı. Kirishima gelen içki dolu bardağından birkaç yudum aldı ve koltuğa yaslandı.

"Ufak bir kaza." diye geçiştirdi.

İçkinin de etkisiyle biraz mayışmıştı. Sırıtarak yanındaki çocuğu süzmeye başladı. Aklından o kadar çok şey geçiyordu ki...

"Neden geldin? Kurbanla nasıl bu kadar yakınlaşabildin ve... Neden tüm gün boyunca tuhaf davrandın?"

Kirishima derin bir nefes aldı ve gülümsedi.

"Karşındakini nasıl etkileyeceğini biliyorsan, yakınlaşmak pek de zor değil. Tuhaf da davranmadım."

Bakugou sorusunu yenileyeceği sırada, omzundaki ağırlık buna engel oldu. Omzuna yaslanmış çocuğa bakarken nefes alamadığını hissetti. Göğsünde bir baskı vardı sanki. Kirishima kafasını onun omzuna yaslamıştı.

"Neden geldiğime gelirsek..."

Boktan saçlı gülümsedi. Aptal gibi sırıtıyordu.

"Senin yüzünden tabii ki."

Bakugou şaşkınca ona bakmaya başladı. Ne saçmalıyordu bu boktan saçlı? Kirishima bardağın dibinde kalan içkiyi de kafasına diktikten sonra Bakugou'ya döndü. Ah, onu utandırmayı seviyordu. Biliyordu işte, Bakugou ondan az da olsa etkileniyordu. Kalbi yerinden çıkacak gibiydi.

"Ne saçmalıyorsun yine?" dedi kaşlarını hafifçe çatarak.

Kirishima hafifçe gülümsedi.

I Kissed A Boy || KiribakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin