"Ah, çok yoruldum. Sanırım hemen uyuyacağım." dedi gerinerek Mina.Bakugou kaşlarını çatarak arkada oturan kızı süzdü. Tüm işi ona ve Kirishimaya kilitlemişti zaten. Ne yorgunluğundan bahsediyordu? Tek yaptığı şey iki ceset taşımaktı.
"Kes mızmızlanmayı pembe." dedi Bakugou.
Kirishima, üzerindeki hafif gerginlikle ikiliyi sessiz bir şekilde izlerken bir yandan da yola odaklanıyordu. Mina, Bakugou'nun sert tepkisine karşılık susmayı tercih etti.
"Acıktım ben." dedi Mina.
Sessizliği pek uzun sürmemişti. Bakugou gözlerini devirirken Kirishima hafifçe gülümsedi.
"Herhangi bir yerde durup yemek yiyebiliriz." dedi Kirishima, aynadan Mina'ya bakarak.
Mina'nın az önceki yorgun halinin yerini, parlayan gözleri ve eski aptal hali aldığında Bakugou derin bir nefes alıp Kirishima'ya döndü.
"Sen öldün boktan saçlı..."
***
"B-Bakugou yapma! Özür dilerim!"
Hızla koltuğun arkasına saklanan Kirishima nefes nefese kalmıştı. Kafasını hafifçe kaldırdığı anda, kırmızı bir vazo kafasını sıyırarak geçti ve duvara çarpıp parçalarına ayrıldı. Şok içinde parçalanan vazoya bakarken kafasına bir yastık yedi ve yere yapıştı. Bakugou'yu gerçekten sinirlendirmiş olmalıydı.
"Sana şu pembelinin her dediğini yapma diye söylemem mi gerekiyor!? Senin yüzünden üç saatlik uykuyla başka bir göreve gideceğiz!"
Tamam, belki de Bakugou fazla haklıydı. Ancak Bakugou ile birlikte yemek yeme fikri kulağa eğlenceli gelmişti. Kafasını ovuştururken Bakugou onu kolundan tutarak yerden kaldırdı. Hala ona çok kızgındı ancak yapabilecekleri bir şey yoktu. Hafifçe Kirishima'nın kafasına vurdu.
"Etrafı temizle sonra da uyu, ceza olarak şu boktan koltuğunda uyuyacaksın."
"A-Ama yatağım?"
Bakugou mümkünmüş gibi daha da çok çattı kaşlarını.
"O boktan koltuğunda benim yatacağımı mı düşündün cidden? Yatağında ben yatacağım."
Kirishima her ne kadar dışarıdan buna karşı gibi görünse de Bakugou'nun onun yatağında yatacak olması... Ah, ölecek gibi hissediyordu.
"Üç saat sonra beni uyandırmazsan seni gebertirim." dedi ve Kirishima'nın kafasına bir kez daha vurdu.
Kirishima kafasını ovuştururken hafifçe kızardı ve gülümsedi. Bazen 'Bakugou'yu hak edecek ne yapmış olabilirim?' diye düşünmeden edemiyordu.
***
"Kahretsin..."
Bakugou üzerindeki örtüyü biraz daha kendine çekti ve derin bir nefes aldı.
Uyuyamıyordu. Boktan saçlının yastığına biraz daha yapıştı ve kızarmış suratını yastığa gömdü. Burnuna dolan tanıdık koku, onu mayıştırmıştı. Yastığı birazcık daha sıktı ve kokuyu içine çekti. Daha sonra yaptığı şeyi fark ederek hızla doğruldu.
"Kanepede yatmalıydım..." diye mırıldandı ve yataktan kalktı.
Uykusu zaten kaçmıştı bu yüzden bir şeyler atıştırmanın iyi bir fikir olduğunu düşündü. Mutfağa girmeden önce boktan saçlıya bakmanın iyi bir fikir olacağını düşünerek salona doğru yürüdü. İçeriden gelen seslerle hafifçe kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Kissed A Boy || Kiribaku
Fanfiction"Ben bir erkeği öptüm ve bu hoşuma gitti." *** Babuş Juvia tarafından Babuş Mira'nın aşırı ısrarları sonucu yazılmış bir Kiribaku kitabıdır.