The more I read it,
yeah, the more I take offense
I'm so defeated,
I can't get outside my head2 lata później
Za dokładnie tydzień świat usłyszy o kolaboracji The Chainsmokers i niejakich 5 seconds of summer.
Tak jak mówiłem, jeśli chcecie kogoś poznać, zgłoście się do Horana. Ten człowiek zna chyba każdego!
Dwa lata temu, po tym jak Mike wpadł na mnie, a później przedstawił reszcie zespołu, postanowiliśmy połączyć siły. Alex też nie miał nic przeciwko, co tylko utwierdziło nas, że będzie to dobry wybór. Kilka lub kilkanaście kieliszków tequili, połączenie kilku naszych wspólnych pomysłów i tak właśnie powstało "Who do you love".Byłem bardzo podekscytowany. Całość tworzyliśmy około dwóch lat ze względu na naszą trasę, jak i tę chłopaków. Z tego co widziałem na instagramie, 5sosfam i nasi fani wydają się podekscytowani.
Z ciekawości kliknąłem ikonkę Twittera, by poczytać kilka opinii na ten temat.
Przy okazji od razu dodałem tweeta z informacją o nadchodzącej trasie, na której 5sos będą naszym supportem wraz z Lennon Stellą.
Jednak od razu tego pożałowałem.W ciągu kilku minut przed moimi oczami pojawiały się coraz bardziej negatywne komentarze. Oczywiście, były też te pozytywne, gdzie fanki pisały, że nie mogą się doczekać i że to będzie jedna z najlepszych kolaboracji w dziejach.
Jednak mi bardziej utkwiły w pamięci te przykre.gorzkiezycie: Co jest w tym dobrego? The Chainsmokers to jebani rasiści, homofoby i zboczeńcy!
IHateThisBand96: P E D A Ł Y
abazurnia: to może następny collab będzie ze mną? 🤡
xGHoodx: zjebany ten collab, oba rodzaje muzyki kompletnie do siebie nie pasują
CalumToNieImie: mam nadzieję, że będą mieli jakiś wypadek i do tej trasy nie dojdzie 🤷🏻♀️
feweirdo: to przez tych kretynów z Ameryki trasa jest tylko tam! Europa też zasługuje na spotkanie swoich idoli!
ihavenoidea15: naprawdę uważałam 5sos za moich idoli? To co tu się odkurwia to jeden wielki żart 😡
Lucyna_5sos: a spójrzcie tylko na ich wspólne zdjęcie! Od razu widać ten niesmak na twarzy Mike'a
Marilla_: MOŻE nie będzie tak źle, ALE TYLKO MOŻE
michaelisadove: can you not? 🤷🏻♀️
Nadal mnie zastanawia dlaczego Ashton jest najstarszy, a nadal nic nie zauważył?W jednej chwili zablokowałem telefon i rzuciłem go na pobliskie łóżko, na którym chwilę później i ja się znajdowałem. W tym momencie czułem się jak najgorszy człowiek na świecie. Jasne, kilka razy w życiu zrobiłem coś źle, ale czy jest na tym świecie ktokolwiek, kto nie popełnił w życiu ani jednego błędu?
Słowa odrazy wciąż krążyły mi po głowie.Czułem się więźniem we własnym umyśle.
#ehmfic
CZYTASZ
Everybody hates me | tcs x 5sos
FanfictionZaczęło się od pomysłu na wspólną piosenkę. Sława, pieniądze, najwyższe notowania... Ale co dokładnie dzieje się w głowie mężczyzny, którego wszyscy nienawidzą? × Jest to short story mojego autorstwa inspirowane dramą the chainsmokers x 5sosfam.