I post a picture of myself 'cause I'm lonely
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows meStało się. "Who do you love" oficjalnie jest częścią świata muzyki.
Bardzo zaskoczył mnie fakt, że zaledwie kilka minut po opublikowaniu piosenki, słuchały jej już tysiące użytkowników.
Z tej okazji wraz z Alexem i chłopakami postanowiliśmy zrobić z tej okazji małe przyjęcie. Nic wielkiego, jedynie kilku znajomych, producenci i menadżerowie.W głębi duszy czułem naprawdę sporą satysfakcję. Pracowaliśmy nad tym naprawdę ciężko. Mieliśmy wzloty i upadki. Do teraz pamiętam, jak Ashton kłócił się z Calumem do kogo powinna należeć druga zwrotka. Oczywiście wygrał Hood, więc Ashton zagroził, że odejdzie z zespołu i mogą sobie szukać nowego perkusisty.
Jasne było, że żartuję, choć zabawnie było patrzeć, jak Cal chodzi za nim krok w krok i próbuje go przeprosić.
Pierwszy raz od kilku miesięcy czułem się tak naprawdę szczęśliwy.
Z tej okazji postanowiłem uwiecznić swój szeroki uśmiech na moim profilu na instagramie.Kiedy tylko odświeżyłem stronę główną, moje powiadomienia zaczęły wariować. Komentarze zalewały obraźliwe wyzwiska, a kilka osób pragnęło bym miał jakiś naprawdę poważny wypadek, a zdarzały się nawet te, które życzyły mi śmierci.
W przeciągu kilku minut wiadomości zalewały moje własne zdjęcia, tyle że miałem na nich wyłupione oczy lub napisany na czole napis "RASISTA I HOMOFOB".Coś podpowiadało mi, że Alex miał podobnie, jednak zapewne miał to gdzieś. To zawsze on był tym bardziej wyluzowanym z naszej dwójki. Miał gdzieś hejty i negatywne opinie innych ludzi. Wiele razy powtarzał mi, że nie warto przejmować się tymi ludźmi, bo oni postrzegają cię przez pryzmat osoby, którą jesteś w internecie. Tak naprawdę nie mają o tobie zielonego pojęcia. Nie obchodzą ich twoje uczucia. Masz być tym, kim oni chcą żebyś był.
Tylko, że ja już sam nie wiem, kim jestem.
#ehmfic
CZYTASZ
Everybody hates me | tcs x 5sos
FanfictionZaczęło się od pomysłu na wspólną piosenkę. Sława, pieniądze, najwyższe notowania... Ale co dokładnie dzieje się w głowie mężczyzny, którego wszyscy nienawidzą? × Jest to short story mojego autorstwa inspirowane dramą the chainsmokers x 5sosfam.