| G O O D |

55 15 1
                                    

So I walk into the club like,
everybody hates me
I walk into the club like,
everybody hates me
I'm talkin' to myself,
shit, now they think I'm crazy

Od wydania piosenki minął miesiąc.
Wiele się pozmieniało. Z tego co wiem, Luke wraz z chłopakami postanowili być nieco mniej aktywni w internecie, do czasu, gdy fani nieco oswoją się z naszymi decyzjami. Postanowili też spędzić trochę czasu osobno, więc każdy z nich pojechał na małe wakacje, trwające aż do momentu rozpoczęcia wspólnej trasy.

Chociaż muszę przyznać, że z nami było gorzej. Kilka dni temu odszedł od nas Mooshu - pies Palla.
Od tego momentu Alex zamknął się w sobie i z nikim nie rozmawia.
Kilka razy próbowałem do niego zagadać, lecz kończyło się to trzaskaniem drzwiami i krzykami.

Szczerze mówiąc, ze mną też nie było najlepiej. Rozważałem nawet, czy nie usunąć konta na instagramie i Twitterze. Moje social media pękają od wiadomości. Znalazłem w nich nawet kilka pozytywnych, które lekko podniosły mnie na duchu.
Zauważyłem również, że zacząłem nadużywać alkoholu.
Chyba nie było poranka, kiedy nie wracałem na kacu do mieszkania, wyładowywując się na wszystkim wokół.

Dodatkowo dostałem chyba jakiejś paranoi.
Cały czas wydaje mi się, że ktoś mnie śledzi.
Jeśli mam gdzieś wyjść po zmroku, to jedynie z myślą, że stanie mi się coś złego.
Kiedy wchodzę do klubu, wydaje mi się, że każdy na mnie patrzy krytycznym wzrokiem.
Czuję wewnętrzny ból, jakby coś paliło mnie od środka.
Kilka razy przyłapałem się, jak mówiłem coś do siebie, a wszyscy patrzyli na mnie jakbym zwariował.

Coraz bardziej wierzę w to, że wszyscy mnie nienawidzą.

#ehmfic

Everybody hates me | tcs x 5sos Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz