| N O T |

51 13 1
                                    

I can't even check the time
without facing regret
Why do I still have to mean
everything I ever said?


Od rozpoczęcia trasy minęło pięć dni.
Pierwsze dwa koncerty wypadły naprawdę bardzo dobrze.
Tysiące osób skaczące w rytm naszej muzyki. Głośne śpiewanie, krzyki i szalone tańce.
Dopiero od trzeciego dnia wszystko zaczęło się psuć.

Po Lennon i 5 seconds of summer połowa tłumu tak po prostu wyszła.
Czwartego dnia wraz z chłopakami i Lennon stwierdziliśmy, że tym razem wystąpimy jako pierwsi.
Nikt nie miał nic przeciwko, więc tak też zrobiliśmy.
Jednak nie daliśmy rady dokończyć własnego seta, gdyż w pierwszych rzędach ukazały się transparenty z naprawdę obraźliwymi tekstami skierowanymi w naszą stronę, a tłum zaczął wykrzykiwać w naszą stronę różne niecenzuralne słowa.

Z kolei wczoraj to ochrona kazała nam przerwać. Kilka osób z pierwszych rzędów przeskoczyło przez barierki, na co w porę zdążyły zareagować odpowiednie służby.

To dopiero początek trasy, a szczerze mówiąc już mam dość.
Przed wejściem na scenę nie odczuwam już tak wielkiej radości jak kiedyś.
Teraz boję się spojrzeć na telefon, w celu sprawdzenia godziny, bo wiem, że potem będę tego żałował.

Dlaczego wciąż mam na myśli wszystko, co kiedykolwiek powiedziałem?




#ehmfic

Everybody hates me | tcs x 5sos Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz