| A S Y O U T H I N K |

60 13 13
                                    

Yeah, I just want to drink
tequila with my friends
Yeah they're the reason
that I still am who I am


Trasa World War Joy oficjalnie przeszła do historii jako jedna z najlepszych, a jednocześnie najgorszych tras, w jakich brałem udział.

W czasie jej trwania w wielu momentach bawiłem się nieziemsko. Jakaś część mnie tęskniła za całym tym szaleństwem na scenie, za krzykami fanów i ogarniającą mnie euforią.

Oczywiście były też słabe momenty, które niestety przeważały nad tymi dobrymi. Wciąż boję się wychodzić gdzieś bez żadnego towarzystwa. Szczerze mówiąc, występy przestały cieszyć mnie tak jak kiedyś.

Wraz z końcem trasy zakończyła się moja kariera jako członka duetu zwanego The Chainsmokers. Każdy z nas poszedł w swoją stronę. Alex aktualnie jest na wakacjach na Bali, po których planuje przeprowadzkę do Norwegii.
Oczywiście nadal mamy kontakt, jednak nie jest on już tak dobry jak kiedyś.

Ja postanowiłem dalej mieszkać w centrum Nowego Jorku. Wczoraj zapisałem się na terapię i w głębi duszy mam nadzieję, że będzie tylko lepiej.
Niewiarygodne, jak bardzo mogą zniszczyć cię zwykłe słowa.

Co będę robił dalej? Nie mam pojęcia. Teraz chciałbym tylko bez żadnych zmartwień pić tequilę z najlepszymi przyjaciółmi.
Bo to właśnie dlatego wciąż jestem tym, kim jestem.


| T H E   E N D |

Na koniec chciałabym dodać kilka słów od siebie. Nigdy nie masz prawa obrażać kogoś poprzez pryzmat tego, co usłyszałeś na jego temat.
Pametaj, że nigdy nie jesteś sam ze swoimi problemami.
Wiem, że teraz może być naprawdę źle, ale tak naprawdę, to tylko kwestia czasu.
Nie będzie dobrze jutro, za tydzień, za miesiąc, a może nawet za rok, ale wierz mi - pewnego dnia, nadejdzie dzień, kiedy podziękujesz sobie, że wtedy się nie poddałeś.
Zdarzają się błędy, ale życie toczy się dalej.
Trzymaj się, bo wiem że dasz radę.

xirwinscookiesx



#ehmfic

Everybody hates me | tcs x 5sos Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz