1: tatil planları

1.1K 59 64
                                    

Bugün arkadaş gurubum ile tatile gidecektik. Hep beraber harçlıklarımızı birleştirip büyük bir villa kiralamıştık 2 haftalığına. Aşırı eğleneceğimizi biliyordum çünkü mükemmel sapıtan arkadaşlarım vardı ve tatilde sapıtmazsak eğlenemezdik.

Jisung, iki içkiden sonra kafası bir hoş oluyordu ve hemen içindeki duyguları ortaya çıkararak Heerin'e asılıyordu, tabi duyguları karşılıklı olan arkadaşım Heerin ise sarhoş olan Jisung'u idare ediyordu ve aynı zamanda kendisi içki içmek için doğmuştu. Kesinlikle ne kadar içerse içsin asla sarhoş olmuyordu. Gerçi, onun ayıkken de kafası iyiydi.

Deuji, beline kadar uzanan altın sarısı saçları ile sizi cezbedebilir fakat bir cırlaması ile tüm grubu dize getirirdi. Jeno'nun seksi bakışları ve elmacık kemiğindeki benine aldanmayın, kendisi çok iyi bir yavşaktır. Jaemin ile çok iyi anlaşırlar, adeta birbirleri ile kanka olmak için yaratılmışlardır. Elbette Jeno sadece yavşak değil, Jaemin ile beraber taşıdıkları özellikleri de var: örneğin aşırı eğlenceli, esprili, her b*ka gülen, güzel laf sokan ve sürekli birbirlerini koruyan iki çift gibiler. Sahi, birinden biri neden kız olmamış ki?

Yunseo arkadaşım ortama sürekli yeni fikirler katan, ki tatil fikrini de o ortaya atmıştı, tüm erkeklerin ona hayran olduğu hanım hanımcık, kibar, sevimli, aynı zamanda Jaemin'den hoşlandığını bize çıtlatan nefes alan bir canlıdır kendisi. Tersi çok pistir çünkü bir kere Jaemin sırf onun ince uçlu özel üretim eyelinerını yanlışlıkla kırdığı için iki ay boyunca ona yüz vermemişti. Pes yani! Sevdiğin çocukla iki ay konuşmamak nedir? Yemin ederim büyük başarı.

Gel gelelim grubumuzun en sevimli, en şirin, miyobu olup her sabah lensini takmak ile uğraşan, yatmadan önce kitap okumayı asla ihmal etmeyen, grubun sap kızı olan bana yani Seumi'ye. Bir keresinde uyandığımda lensim takılı olmadığı için odama, akşam yatmadan önce beraber baktığımız bilgisayarını almaya gelen erkek kardeşimi hırsız sanıp çığlık çığlığa üzerine atlayıp polisliğe olan hayranlığım yüzünden etkisiz hale getirmeye çalışmıştım. Ah...utanç verici.

Valizimi sürükleyerek kapıya kadar gelmiştim, aynı evde yaşadığımız erkek kardeşim Beomgyu ile beraber aşağı inmiştik. Valizimi ona taşıtırken asla şikayet etmiyordu, çünkü iki hafta boyunca ev kendine kalmıştı ve eminim ki her gün arkadaşları ile farklı bir parti yapacaktı. Muhtemelen bir süre hepsi bizde kalacaktı ama ben gelince evin temiz olmak zorunda olması dışında hiçbir ayrıntıyı umursamıyordum.

Dış kapıdan çıktığımızda karşımızda beni bekleyen Deuji, Yunseo, Jaemin ve onun hayallerimi süsleyen koyu gri jeepi vardı. Aşkla bakan gözlerim arabanın asilliğinde gezerken araya Beomgyu ile sarılan Deuji girdi. "Sen gittikçe daha yakışıklı oluyorsun Beomgyu." Ağzının suyu damlarcasına kardeşime bakan Deuji'nin yanından geçerken omuz attım. "Yavşama kardeşime."

"Cidden bak, iyi ki Jeno yok, yoksa seni bir kaşık suda boğardı bu yavşaklıkla." Yunseo dalga geçer bakışlarını konuşulanlara sadece gülümsemekle yetinen kardeşimden Deuji'ye çevirip bilmiş bir gülümseme sundu. Deuji onun hareketlerini abartarak taklit ederken ben şaşırmış bir şekilde onlara baktım. "Yine mi tartıştılar?" Jaemin göz devirerek dediğimi onaylarken gözlerim Deuji ile birleşti ve başımı olumsuz anlamda salladım.

"Ne!? O da benimle ilgilenseydi." Kollarını göğüsünün altında birleştirip kafasını başka yöne çevirdi. Jaemin ile ikimiz göz göze geldik, bıkkın bir şekilde kollarını iki yana kaldırdı ve dudaklarını ben karışmıyorum şekilde oynatıp Beomgyu'nun yanına giderek kolunu omzuna attı.

"Birkaç gün önce akşam buluşmak için seni çağırdığımızda gelmemiştin ya, temizlik yapıyordunuz, gün boyu uyuduğu için kızgın." Yunseo araya girip kısa bir açıklama yaptıktan sonra Beomgyu ile vedalaşıp ön koltuğa yerleşti. Gözlerimi Deuji'ye bakarak devirdikten sonra Beomgyu'nun yanına gittim.

"Ben gidiyorum Gyu, iki hafta boyunca ev senin. Arkadaşlarını davet et, eve kız at, parti yap ne yapıyorsan yap ama ben eve geldiğimde tertemiz olacak. Bir çöp dâhi görürsem dip köşe temizlik yaptırırım ve iki ay boyunca arkadaşlarını eve davet etmeni yasaklarım." Jaemin gözleri kocaman açılmış bir şekilde bana bakarken Gyu'ya döndü ve omuzlarını pat patladı. "Geçmiş olsun kardeşim, iyi s*tın." Arabaya ilerleyip ön koltuğa oturduktan sonra geriye kalan ben, Beomgyu ile iyice öpüşüp arka koltuğun cam kenarına yerleştim ve camı açıp sevinci yüzünden belli olan Gyu'ya gözden kayboluncaya kadar gülümseyerek el salladım.

Önüme dönüp birbirlerine sinsice gülümseyerek bakan arkadaşlarıma katıldım.

"TATİL BAŞLASIN!"

ゃberceste

Chenle kitabı ile herkese merhabalar!!!!!!
Bol bol Chenle'nin mükemmel yüz hatlarından bahsedeceğim hazır olun:)

Bölümler ne zaman yazarsam o zaman gelecek fakat araya en fazla 1 hafta girer,yani bölümler en fazla 7 gün içinde gelecek🌼
SEVİLİYORSUNUZ❤️

dolphin | zhong chenle ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin