7: perşembe akşamı

438 45 59
                                    

Akşam saatlerine yaklaşıyorduk ve Yunseo ile Jaemin, Deuji ve Jeno farklı yerlere çift olarak gezmeye çıkmıştı. Evde sadece ben, Chenle, Jisung ve Heerin vardık. Bahçede oturan Heerin başını Jisung'un omzuna yaslamış, sevimli bir muhabbete daldıkları belli oluyordu. İçeride oturan ben ve Chenle buradan onlara görünmüyorduk.

Ayaklanıp mutfağa ilerlerken Chenle gözlerini benden ayırmıyordu. Kahve makinesine filtre kahve koyup dolaptan büyük cam bir bardak alıp tezgaha koyup buzluktan buz kabını alıp içine küp buzlardan bardağı dolduracak kadar attım. Kabı doldurup tekrar dolaba koyduğum sırada kahve hazırdı. Makinenin altında full dolu olan kahveyi alıp buz dolu bardağa boşalttım. Dolaptan sütü alıp geri kalanını sütle doldurduktan sonra bardağımı alarak salona ilerledim. Bahçeye baktığımda Jisung ve Heerin çoktan yukarı çıkmışlardı.

Eski yerime tekrar otururken kahve bardağını bacaklarımın arasına alarak bir fotoğraf çektim. O sırada başka bir yerden çıkırt sesi geldi. Başım anında kalkıp gözlerim hızla Chenle'ye dönerken o gülümseyerek telefonuna bakıyordu.

"Hey!" Gözleri saniyelik olarak gözlerime deydikten sonra kafasını tekrar telefonuna çevirdi. "Ne?" Arsızca ve sinir bozucu bir gülümseme ile karşılık verdiğinde daha da sinirlenmiştim.

"Ne ne? Fotoğrafımı çektin az önce?"

"Evet, aşırı ciddiydin ve bu komikti ben de çektim." Sinir katsayım artarken kahveyi dökmemek için küçük sehpanın üzerine koydum. Gözlerim seyirirken cidden gıcık olmuştum. İznim olmadan fotoğrafımı çekmişti, tabi bir de geçen gün yaşananlar vardı. Utanıyordum. Göz göze gelmek bile kalbimi attırıyordu ve bu benim için iyi değildi. Daha önce böyle şeyler hissettiğimi hatırlamıyordum ve kendimi anlayamıyordum. Bu duygu karmaşası neydi? Aynı zamanda ondan nefret ederken nasıl bana sevimli görünüyordu?

Kaşlarımı çatmış ona bakarken kollarımı belime koymuştum. "Chenle, siler misin şu fotoğrafı."

"Hayır."

"Sil şu fotoğrafı lütfen."

"Al sen sil." Telefonu bana uzattığında kısa olan mesafede amacım hızlı haraket edip telefonu kapmaktı fakat uzandığım anda elimi diğer eliyle sıkıca tutup beni kendine çekeceği aklımın ucuna gelebilecek son şey bile değildi.

Elimi hızla çektiği için ona doğru düşmüş ve aramızda olan kısa mesafeyi bu şekilde kapatmıştık. Elimi hala sağ eli ile tutarken gözlerim yakınlığımız yüzünden olabildiğince açılmış ve onun gözlerinde geziyordu. Şakaklarım zonklarken kalp atışlarım hızlanmıştı. Dudaklarımızın birleşmesine birkaç santimden daha az vardı. Dudakları kıvrılırken arsızca gözlerimin içine bakıyordu ve bu daha çok heyecanlanmama sebep oluyordu.

Diğer elim ile koltuktan destek alarak geri çekildim.

"Film izleyelim." Söylediği şey ile ayaklanıp mutfağa ilerledi. Kahvemden birkaç yudum alıp bardakla beraber onun peşinden mutfağa ilerledim. Dolaptan patlatmalık mısır çıkarınca bende sandalyeye oturup bardağımı masanın üzerine koydum ve instagramda dolaşmaya koyuldum.

"Kalp atışlarını duydum Seumi, ayrıca gözlerindeki duygu karmaşasını da gördüm." Kafamı telefondan kaldırıp ona baktığımda tezgaha kalçasını dayamış, kollarından destek alırken bir bacağını diğerinin üzerine atmış bana dönük duruyor ve delici ama bir o kadar da çapkın bakışları gözlerimin üzerindeydi. Nefesimi dışarı verirken telefonumun ekfranını kilitleyip masanın üzerine ters bir şekilde koydum.

"Ne yapmamı bekliyorsun Chenle, bir anda boynuna atlamamı mı? Daha tanışalı ne kadar oldu? 4 gün?" Bir süre etrafta gezindi gözlerim, sonrasında sandalyemi ittirip ayağa kalktım ve gözlerimi anlık gelen özgüvenle gözlerine dikip ona doğru yavaş yavaş adımladım.

"Sana hemen güvenmemi bekleme Chenle. Ayrıca evet, duygu karmaşası içindeyim. Sana karşı bir şeyler hissediyorum ama ne hissettiğimi anlayamıyorum. Daha önce böyle olmamıştı. Kendimi anlayamıyorum, farklılaştım. Senden nefret ederken aynı zamanda hoşuma gitmeye başladın. Bana ne yaptın?" Tam önünde masaya kalçamı dayayarak durduğum kollarım masanın üzerinden destek alıyordu.

Chenle gözlerini kaçırıp elini saçlarından geçirdi. Sıkıntılı bir nefes verdikten sonra gözleri saniyelik olarak gözlerime deydi ve arkasını dönüp patlayan mısırlarla ilgilenmeye koyuldu.

ゃberceste

Sizce Chenle neden sıkıntılı bir nefes verdi??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizce Chenle neden sıkıntılı bir nefes verdi??

Ayrıca arkadaşlar, çok mu hızlı gidiyom yaw??

dolphin | zhong chenle ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin