5: tanışıklıklar

443 46 41
                                    

Klimanın soğukluğu yüzüme vururken gözlerimi nefis bir kahve kokusu ile açtım. Kahve aşkından yanıp tutuşan beni iyi tanıyordu ev halkı. Yatakta doğrulup komodinin üzerinde bulunan telefonumu alıp saate baktım, 10.15 gösteriyordu. Bunun üzerine bildirimlerimi kontrol etmeye koyuldum. Beomgyu dünkü doğum günümü kutlama şeysinden sonra arkadaşlarıyla biraz eğlenmişti.

Dün akşam uzun bir partiden hepimiz yorgun-argın yataklara yönelmiştik. Gece 1'e kadar oyunlar oynayıp, birazcıkta içip eğlenmiştik. Aşırı eğlenceli bir doğum günü geçirmiştim, çok özeldi benim için. Beomgyu ile geçirdiklerim de özeldi fakat onun sonu genelde evi kim toplayacak kavgası ile bitiyordu.

Yataktan kalkıp banyoda ki rutin işlerimi hallettikten sonra bavulumdan bikinimi alıp giyindim ve yüksek bel asker yeşili şortumu ve krem rengi ince askılı crop-top'ımı üzerime geçirip belime büyük siyah bir kemer taktım. Siyah parmak arası terliklerimi giyinip aşağı indim. Mutfaktan nefis yemek kokuları yükselirken herkesin bahçede masaya bir şeyler taşıdığını gördüm ve onlara yardım etmeden önce bir fincan çıkarıp kahve kokusunun sahibi olan makineden bir bardak kahve koydum kendime.

"Günaydın bebişim! Tam da seni uyandırmaya gelecektim." Heerin yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondururken bende onunkine hafifçe dudaklarımı deydirdim. "Sana da günaydın." Fincanımı ve birkaç tabağı alıp kahvaltı masasına otururken hepsine topluca günaydın deyip yerime oturdum.

Yarım saatin sonunda herkesin karnı doyduğu için kahvaltı sonrası sohbet faslına geçmiştik. "Bugün ne yapalım?" Soruyu soran Jisung hepimize soran gözlerle bakıyordu. Herkes derin bir sessizliğe gömülmüştü. Kıvrak zekalı arkadaşım Deuji'den bir fikir gelmişti. "Geceyarısına kadar sahilde duralım ve eğlenelim."

Hepimiz bu fikri beğendiğimizde biraz daha sohbet ettikten sonra ayaklanıp masayı toplamaya başladık. Diğerleri hazırlanmak için yukarı çıktıklarında salonda sadece ben ve Chenle kalmıştık. İkimizde telefonumuzla uğraşırken Chenle karşı koltuktan ayaklanıp yanıma oturdu. Telefonumu kapatıp ona döndüğümde telefonunu bana uzattı.
"Sakıncası yoksa numaranı alabilir miyim?"

Bir şey demeden telefonu alıp numaramı yazdım, tam ismimi kayıt edecekken telefonu hızla elimden çekti. Garip karşılasam da aldırış etmedim. "Bana hâlâ güvenmiyor musun?" Kolunu koltuğun sırt kısmından destek alarak kafasını elinin tersinin üzerine koymuş beni izliyordu. İçimde garip bir his oluşurken gözlerimi ondan ayırmadım. Siyah saçları dağınık bir şekilde alnına dökülüyordu, üzerinde bu sefer siyah ince kumaşlı bir gömlek ve altında her zamanki gibi siyah deniz şortu vardı. Bir ayağının üzerine oturmuş bir şekilde bana dönükken diğer ayağı koltuktan aşağı sallanıyordu.

İşaret ve başparmağımı birbirine yaklaştırdım. "Şu kadarcık güvenmeye başladım." Kahkaha attığında attığı kahkahaya güldüm çünkü bir yunus gibi ses çıkarıyordu. "Şu kadarcık mı? O zaman neden dün akşamdan beri aldığımız kulaklık ile yatıp kalkıyorsun?"

Elim boynuma giderken gözlerim tekrar ona döndü.
"Kulaklıklar benim her şeyimdir, ayrıca bunu çoğunlukla senin almış olman ve benim de hiç çıkarmadan sıklıkla kullanmam kulaklığı sevdiğim anlamına gelir, seni değil."

Omzunu silkerek konuşmama karşılık verdi. "Sonuçta her baktığında beni hatırlayacaksın." Haklıydı. Her baktığımda onu anımsatıyordu bana.

"Biz hazırız!" Diğerleri merdivenlerden inerken ikimiz de gözlerimizi ayırıp onlara döndük. Ayaklanıp deniz çantalarımızı aldık evden çıktık. Bu ilk sahile gidişimdi, dün hem yorgun oluşumdan hem de inat edişimden gitmemiştim. Diğerleri önümden yürürken en arkada ben etrafı inceleyerek onları takip ediyordum. Telefonuma gelen bildirim sesi ile kolumda tuttuğum bez çantayı açıp içinden telefonumu aldım.

05**: chenle ben, kaydedersin;)

görüldü

05** kişisi dolphin olarak değiştirildi

Diğer bildirim ise instagramdan gelmişti.

dolphin kişisi seni takip etmek istiyor ❎☑️

İsteği onaylayıp geri takip yaptıktan sonra uygulamadan çıktım ve telefonumu kapattım. Önüme döndüğümde ise elindeki telefonu ile gülümseyerek bana bakan Chenle ile göz göze geldim. Önüne döndükten birkaç saniye sonra telefonuma tekrar bildirim gelmişti.

dolphin: bana alışıyorsun

seumi: ??

dolphin: kabul et, hoşuna gidiyorum

seumi: haha(!)

komikmiş

dolphin: seni tanıyorum seumi

seumi: lejflejflemfşe

dolphin: yalan söylediğimi
düşünüyorsun

beni dolphin olarak kaydettiğini
tahmin edecek kadar iyi tanıyorum
seni

görüldü 13.58


ゃberceste

Sanki hikaye heyecanlanıyor, sizce?? Hikaye yaklaşık kaç bölüm olsun?

15

20

25

Seviliyorsunuz❤️

dolphin | zhong chenle ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin