Merhaba Wattpad'in turuncu dünyasının sevgi dolu takipçileri!
Öncelikle yarışmaya katılım göstererek kaleminizden dökülen güzel satırları bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Eğer hazırsanız sıra kazananımızı açıklamaya geldi!
"Uzakta bulunan nişanlınıza, geleceğe dair güzel umut ve planlar içeren bir mektup" konusunu ele aldığımız yarışmamızın kazananı; AZİZE'M isimli çalışması ile blackmavi oldu.
Kazananımızı en içten dileklerimiz ile tebrik ediyoruz! Dileriz ki sevgi daima ilhamınız olur!
"Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku... Ben her şeyden çok kitaplarımı severdim. Bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz. İnsan muhitin bayağı, manasız, soğuk tesirlerinden kurtulmak istediği zaman yalnız okumak fayda verir. Bana en felaketli günlerimde kitaplarım arkadaş oldu fakat bu yetmiyor. Şiirlerimde de gördün ki, kitaplara rağmen çok ıstırap çektim çünkü candan bir insanım yoktu. Sen benim yarım kalan tarafımı ikmal edeceksin." -Sabahattin Ali
Özgürlük umuduyla yanıp tutuşmak nasıl bir ızdırap ise ruha, bir yandan sevdiğini özlemek de o kadar büyük ızdıraptır. Nice yazarlar, şairler bu acılarla başa çıkarken hislerini en içten duygularla kalemlerinden akıtmış, dertlerini, hasretlerini mektuplar aracılığıyla sevdiklerine aktarırken bizlere de hissedilmesi güç bu acıyı ilk ağızdan anlatmıştır.
Aşk mektupları yarışmamızın bu haftasında da yazarlarımızdan esinlenerek ele alacağımız bir konu ile karşınızdayız. Bu hafta için yönergemiz "Yazdıkları yüzünden mahkum edilmiş bir yazar olsaydınız sevdiğinize nasıl özgürlük hasretiyle dolu bir mektup yazardınız?"
"Mektup yazarken hiç düşünme; aklına geleni yaz. Hiç kuş öterken düşünür mü? Hiç şair şiirini gönlüyle okurken kafasını yorar mı? Neyi ve niye düşünüp taşınıp yazacakmışsın? Kalp düşünmez. Sen bana kalbinle yaz." -Nazım Hikmet Ran
Kurallar
₪ Hikayeniz verdiğimiz yönerge doğrultusunda yazılmış olmalıdır.
₪ Hikayeniz 500 ile 3500 kelime arasında olmalıdır.
₪ Hikayeniz yeni bir çalışma olmalıdır.
₪ Hikayenizin etiketler kısmında #romancetr ve #AşkMektupları etiketi olmalıdır.
₪ Hikayenizin linkini en geç 11 Ağustos 2019 23.59 tarihine kadar bu paragrafa yorum olarak göndermeniz gerekmektedir. Bu tarihten sonra yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
Ödül
En iyi anlatan hikaye, kazanan olarak açıklanacak ve RomantikTR hesabımızda okuma listesine eklenecektir.
İlhamınız bol olsun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mektupları
RomanceTarihin tozlu sayfaları arasında can bulan ünlü yazar, şair, sanatçı ve siyasetçilerin yıllar sonra bile duygusu eksilmemiş satırlarını sizin kalplerinize taşıyoruz. Özlemin, sabrın, aşkın ve sevginin en büyük göstergesi olan bu mektupları sandıkla...