İlk Görüşte Aşık Olmaktı Benimkisi

57 1 0
                                    

Merhaba Yine Ben Tek Olmak İstemeyip Senine Olmak İsteyen Ama Bunu Söyleyemeyen Kişi. Ve Sen Her Daim Güzel Olan Ve Beni Tavlayan Sen. O Günden Başlayalım Mı Sevgili İlk Göz Göze Geldiğimiz Günden. Umarım Bunları Okur Ve Seversin Çünkü Ben Bunları Seni Severek Yazıyorum. Başlıyalım...

  Hiç Aklımdan Geçmezdi Halk Otobüsünde Böyle Bir Sevgiye Tanık Olacağım.Seni Görüp Seviceğim.Gamzelerin Aklımdan Çıkmıyor Kim Bilir Belkide Onlara Vuruldum. Saçların, Gözlerin, Gülüşün O Anda Hiç Bir Şeyi Takmamaya Başladım İlk Baktığımda Seni Gördüm Ve O Gün En Çok Kullandığım Kelimeyi Söyledim ;

   ''Merhaba.'' Evet MERHABA 3 Heceden Oluşan Küçük Bir Kelime O Güne Kadar Bende Hiç Bir Anlamı Olmayan Bir Kelime.Hala Çözemiyorum Sadece Merhaba Dedim Ama Sen Ona Bile Güldün Belki Gülmesen Hiç Cevap Bile Vermesen Böyle Olmayacaktı. Yanımda Hoca Varmış Yokmuş Kim Takar Ki. Ben Seni Gördüm Varmı Daha Ötesi Varmı Senden Daha Güzeli. 

 

   ''Lanet olsun!!!! Ne Muazzam Bir Şey Seni Sevmek!! Sen Benim Aşkım,Sen Benim Kızım,sen Benim Yoldaşım Küçük Annemsin Canım Bir Tanem Seni Sevmeden Önce Dünya'yı Sevmeyi Bilmiyormuşum.Bu Şehir Güzelse Senin Yüzünden Güzel Bu İnsan Akkıllı İse Senin Yüzünden Akıllı. ''

                                  Nazım Hikmet'ten Vera'ya Ve Benden De Sana 

Ne Güzel Demiş Değilmi Nazım Hikmet Sen Sevildiğin İçin Bu Kadar Güzelsin Bense Sevilmediğim İçin Bu Kadar Çirkinim O Gün Yanına Gelip Konuşmak İçin O Kadar Bekledim Ki En Sonunda Geldim Ama Bu sefer Aklımdaki Her Şeyi Unuttum O Gün Eve Geçince İlk İşim Seni Bulmaktı Buldum Da Aradım Sonunda Buldum  Ve Yine İlk Mesajım MERHABA. 

     Seni Sevdiğime Dair En Güzel Kelime MERHABA 

Yeni Bir Gün Yeni Bir BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin