Extra - 4(Z+U)

16.1K 1.1K 121
                                    

Zawgyi

Extra - 4 : ကြ်န္ေတာ္တို႔အိမ္ကို ကြ်န္ေတာ္ ျမင္ခ်င္လွၿပီ...

<Guild> Phoethar : ဟဟဟ ကိုရွင္းသန္႔ေသေတာ့မွာလား...

<Guild> Sniffmyass : ေသလို႔ရတာပဲ...

<Guild> Pankalay : တစ္အိမ္တည္းေနရရင္ ကိုရွင္းသန္႔ကေတာ့ ေန႔ရွိသေရြ႕ငိုေနရေတာ့မွာပဲ...

<Guild> Phoethar : ငိုရမွာက ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ေဟာင္းကေတာ္မဟုတ္ဘူးလား...

<Guild> Pankalay : က်စ္က်စ္က်စ္ ဖိုးသားေလး မင္းက သိပ္တံုးတာပဲ...

<Guild> Achawlay : တိတ္စမ္း!

<Guild> Pankalay : မိတ္ေဆြေကာင္းေတြက ေကာင္းတဲ့အရာေတြကို share တတ္ၾကတယ္ ဟန္ေလးက ကြ်န္ေတာ့္ကို ခင္ဗ်ားရဲ႕လွပေနမႈႀကီးကို မ share ခဲ့ဘူးမ်ားထင္ေနလား...

<Guild> Achawlay : .........

<Guild> Insane : မင္းတို႔က ဘယ္တုန္္းက မိတ္ေဆြေကာင္းျဖစ္သြားရတာလဲ!

<Guild> Pankalay : ငါတို႔က အသြင္လည္းတူတယ္ အေနအထားတူတယ္ အႀကိဳက္ခ်င္းလည္း တူၾကတယ္ေလ အဟင္း...

အဟင္းဆိုသည့္ စကားႀကီးက ေက်ာခ်မ္းခ်င္စဖြယ္။ ရွင္းသန္႔ေမာင္ႏွင့္အတူ ထြန္းေအာင္ေက်ာ္ပါ မဆီမဆိုင္ေက်ာထဲစိမ့္တက္သြားရွာသည္။

<Guild> Dathagyi : အဲ့ဒီေတာ့ မင္းက အိမ္ခန္းရွာၿပီးၿပီေပါ့...

<Guild> Achawlay : အင္း ငါအကုန္အဆင္သင့္ေတာ့ ျပင္ထားတယ္ ဒါေပမဲ့ သူႀကိဳက္ပါ့မလား မသိဘူး အားးးး သူ မႀကိဳက္ရင္ငါဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ!!!!

<Guild> Pankaly : တေလာကလံုးမွာ သူအႀကိဳက္ဆံုးက ခင္ဗ်ားကိုပဲဟာကို ဘာေတြပူေနတာလဲ...

<Guild> Achawlay : .........

ေနပါဦး ဟန္မင္းပိုင္နဲ႔ရိုးဂုဏ္က ဘာေတြ share ၾကတာလဲ! ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး သူ အႏၲရာယ္အေငြ႔အသက္ေတြခံစားရသလိုပဲ!

<Guild> Achawlay : ဟန္ေလးနဲ႔မင္းက ဘာေတြ share ၾကတာလဲ...

<Guild> Pankalay : Game ထဲက ပံုပို႔လို႔မရေတာ့ Messenger က ပံုပို႔လိုက္ရမလား ဟီးဟီးဟီး...

ဟီးဟီးဟီး ဆိုတဲ့အသံႀကီးကိုက မွားယြင္းေနတာ!!

<Guild> Imayourdaddy : GP messenger ကို ပို႔လိုက္!!!

The Little straight guy is so cute that I can't help but bent him. [OwnCreation]Where stories live. Discover now