🖤2🖤

124 13 5
                                    



Bol tam Taehyung. Hneď ako ma uvidel sa postavil zo stoličky a začal na mňa hovoriť po anglicky.


„Ahoj, ja som Taehyung ale kľudne ma volaj Tae."


„Nemusíš sa namáhať viem aj po kórejsky." Túto vetu som už povedala v kórejčine.


„Fú, tak to mi odľahlo." Po tejto vete sa na mňa milo usmial. Videla som na ňom, že je nervózny, a to dosť.

Bez záujmu som okolo neho prešla a prekrížila si ruky.


„Ak je to všetko čo si mi chcel povedať, tak tam sú dvere."


„Mia ja...." vtedy ma chytil za ruku, ktorú som hneď odstrčila.


„Nechytaj sa ma!" Pri tejto vete som zvýšila hlas.


„Mia prepáč ale určite vieš, že sa so mnou sťahuješ do Kórei." Na túto vetu som len pokývala hlavou.


„Nečakám, že si hneď padneme do náručia ale chcem ťa spoznať. Veď sme rodina."


Po tejto vete som sa išla prezliecť do šatne. Keď som bola už prezlečená vrátila som sa späť. Nečakala som, že tam bude ešte sále Taehyung.

„Prečo si tu ešte!"

„Mia všetky tvoje veci sme presťahovali na hotel, kde sme ubytovaný. Neboj sa budeš mať vlastnú izbu."


Rýchlo dodal a čakal na moju reakciu.

Pýtate sa aká bola moja reakcia? Vôbec žiadna vedela som, že tak či tak budem musieť ísť s ním.

Počas cesty na hotel nikto neprehovoril ani slovo. Za čo som bola vďačná. Po príchode na hotel však toto ticho Taehyung prerušil.


„Mia ak chceš choď na izbu číslo 566 ale ak nechceš byť sama rád ťa zoznámim s chalanmi." Poslednú časť vety povedal s nádejou.

„Chcem ísť na izbu." Hneď na to sa na mňa smutne usmial.

„O 18:00 je večera ak chceš príď a keby nie raňajky sú o 9:00."

Na to som len pokývala hlavou a vybrala sa do svojej izby. Dnes nemám chuť tráviť s ním čas. Hneď ako som zavrela dvere od svojej izby som sa o ne oprela. Vtedy som nechala slzám voľný priebeh. Plakala som vyše hodiny. Bola som taká unavená, že som zaspala na zemi opretá o vchodové dvere..................................................................................................


Ahojte!!!!

Ospravedlňujem sa, že dlho nevyšla kapitola ale bola som odcestovaná v zahraničí ale každopádne som späť.

Verím, že sa vám kapitola páčila.❤️️❤️️

NEVER FORGET YOU JEON JUNGKOOKWhere stories live. Discover now