Çarpışma

55 4 0
                                    

Koridorda yürürken kendi kendime gülümsüyordum  ne olmuştu bana böyle off kendine gel Güneş .
Kendi kendime söylenirken  birine çarpmıştım  kafamı kaldırdım ve çarptığım kişinin yüzüne baktım  bu
yüz bana biyerden tanıdık geliyordu ama ne kadar uğraşsamda çıkartamamıştım.
"Özür dilerim."
"Özür dileyince acısı geçmiyor hanım efendi."

Kızgın bir şekilde bana bu cümleyi yönelttiğinde  şaşırmıştım , bunda bu kadar kızacak ne vardı ki?  alt tarafı küçük bir çarpışmaydı.
"Napim? masajmı yapim?  Küçük bir kazaydı sadece sanki silahı çetimde vurdum seni."

Beni kolumdan tuttu ve boş bir koridora getirdi.
"Kazaları sevmem ne boyutta olursa olsun!!"
"Çekil şurdan be! Seb kendini ne zannediyorsun?"
Gidiyordum ki beni kolumdan sert bir şekilde tuttu  ve sırtımı duvara yasladı elini kaldırdığını görünce  gözlerimi sımsıkı kapattım anlaşılan dayak yiyecektim, sonra bir ses geldi aceleyle gözlerimi açtım ve karşımda Gökay'ı buldum, çocuğun elini tutmuştu.

"Sen bir kızı köşeye kıstırmaya utanmıyormusun?"
"Ben sadece onu uyarıyordum."
Dedi çocuk korkak bir şekilde .
"Bu şekildemi uyarıyorsun? Bak çocuk seni uyarıyorum bir daha bir kıza sakın el kaldırma özelliklede bu kıza anladınmı?!!"
Çocuk başını sallad8 ve bizden uzaklaştı. Gökay özelliklede bu kıza demişti içim kıpır kıpır olmuştu kelebekler uçuyordu sanki.Sonra bana doğru geldi , endişeli bir şekilde beni süzdü.
"Sen iyimisin?"
Dedi sakin görünmeye çalışarak.
"İyiyim, teşekkür ederim sen olmasaydın yüzümde kocaman bir balonla eve dönerdim."
Dedim komik olmaya çalışarak biraz olsun güldürmüştüm onu.
"Hadi ,sınıfa benimle yürüyeceksin."
"Yok, gerek yok  ben kendim gidebilirim."
"Güneş, hadi yürü"

Ve işte yan yanaydık sınıfada birlikte girmiştik bana bişey demeden kendi sırasına oturdu bende kendi sırama oturdum tabi.Ve iştee Semanın o meraklı gözlerine maruz kaldım tıpkı lazer gibiydiler.
"Bişey yok Semacığım."
"Bende yedim, kızım rengin beyazla kırmızı arasında gidip geliyo bi türlü tonunu tutturamamış.Bana çabuk neler olduğunu anlatıyorsun."
Semayı istesemde vaz geçiremezdim napar ne eder yine öğrenirdi nele olduğunu.
"Tamam pes, ama şimdi olmaz ders başladı."
"Tenefüste anlatırsın o zaman."
Başımla onayladım vee öğretme girdi.

Tenefüste Semaya olanı biteni anlatmıştım.
"Güneş bi daha bensiz tenefüslere çıkmıyorsun, anladınmı canım arkadaşım?"
Yalnızca kafa sallamıştım.

Ve son dersteydik , oh be son dersleri çok seviyorum, hoca ders anlatıyor zekiler dinliyor, çalışkanlar not alıyor, önemsemeyenler başka  bir işle uğraşıyor ve tembellerse uyuyordu tembel değildim derslerde hiç uyumazdım ama diğerlerininde arasında kalıyordum, canım sıkılmıştı kafamı arkaya döndürdüm ve onu aradım, not alıyordu, demekki çalışkan bir öğrenciydi, birden gülümsediğimi farkettim, ben ne yapıyorum yaa. Ve bana baktığını gördüm aceleyle önüme döndüm,ayy çok utandım eminim domates olmuşumdur şimdi. Göz ucuyla ona bakmaya çalıştım gülümsüyordu, of gerçekten bir rezillik ya yanlış anlarsa of ya.

Eve gidiyordum sonunda ders bitmişti. Birinin bana seslendiğini duyana kadar dalmıştım ah ben bu dalmaları napıcam ya.
"Güneş! Güneş!"
Yanım gelmesini bekledim.
"Efendim bişiymi oldu?"
Biraz nefes aldı.
"Yok bişey olmadıda, benim evimde o tarafta istersen birlikte gidelim, hem yaralanma ihtimalin azalır."

Alaylı bir şekilde demişti bunu bana evet yakında sakarlık rekoru kırabilirdim.
"Ha ha ha. Çok komiksin"
Dedim ve omzuna vurdum. Bitraz yürüdükten sonra tam ben bişeyler söyliyecektim ki oda konuşmaya başladı ben sen söyle dedim.
"Sen, nası desem, çok değişik bir kızsın."
Kaşlarımı çattım ve ona baktım.
"Yooo, sakın yanlış anlama, iyi anlamda dedim, güzelsin, cesursun, kendinden emin bir halin var."
"Teşekkür ederim, aynı sözler sanada gelsin."
Güldü, Allahım ne güzel gülüyordu.

"Ben şimdi seni soru yağmuruna tutsam, sıkıntı olmaz dimi? "
Ona baktım gülümsedim.
"Fırtınalı olmasın o zaman olur. "
Dedim imalı bir şekilde oda güldü tabi.
"Hiç kardeşin varmı?"
"Evet bir abim var, ama onuda pek göremiyorum."
"Sebep?"

"Çünkü Erzurum'da çalışıyor."
"Hmm ne iş yapıyor?"
"Polis."
Aa bu gün abim gelicekti .
"İyiki sordun bu gün abim gelicek benim hemen eve gitmem lazım başka zaman konuşuruz."
"Tamam görüşmek üzere o zaman."
"Görüşürüz."
Dedim ve koşarak eve geldim.

Arkadaşlar sanırım kitabım pek beğenilmedi okuyup oy verir ve güzel yorumlar yaparsanız daha güzel yazabileceğimi düşünüyorum sizlerin desteği benim için çok önemli sizleri seviyorummm😘😘😘😘

Kalbimdeki GüneşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin