Byler-4

562 20 61
                                    


ÖNEMLİ NOT:İSTEK BÖLÜM GELENE KADAR BYLER YAZMAYA DEVAM EDECEĞİM HEM GEÇEN BÖÜLMDEN SONRA ÖYLE KALMASI İÇİME SİNMEZDİ.DEVAM ETMEM GEREK DİYE DÜŞÜNDÜM SİZDEN RİCAM İSTEK YAZIN,BÖLÜMÜ BEN YAZIYORUM YA NASIL OLSA GKGLTLBLGL.HER NEYSE SİZE GÜVENDİĞİM İÇİN SORUN YOK.İYİ OKUMALAR.


Mike'tan: ''O erkek sensin Mike.''


''OHA!''

Will'in son cümlesi üzerine donakalmış bir şekildeydim ve ne demem yada nasıl yaklaşmam gerektiğini bilmediğimden sadece şaşkınlıktan 3 harf söyleyebilmiştim. 'O-H-A' 

Will hala gözlerindeki korku ve şaşkınlıkla birşey söylememi bekliyordu.Fakat...Fakat bu nasıl olmuştu?!,Bunu hala bilmiyordum.Yani Will,benim için arkadaş değildi evet.Ama onu hiç bana baktığı gibi düşünmemiştim de.Yani biz onunla çok yakın iki erkek kardeş olduğumuz zamanlar sadece benim için mi öyleydi?

Şuan ikimizde de manasız bir sessizlik vardı,ki durum zaten tuhafken bu sessizlik iyice katlanılmaz oluyordu.

''Will,şey senin için sakıncası yoksa...Yani bu ne zaman oldu?''

''Geçen cadılar bayramında...Beni herkesten iyi anlıyordun ve ondan sonra sürekli seni düşünmeyye başladım ve...Sonra da senden hoşlandığımı anladım.''

''Peki bunu Bayan Byers bile bilmiyor mu?''

''Annem,hayır.Ona söylemeyi düşündüm fakat onu bir kızdan hoşlansaydım daha mutlu ederdim...''

''Ama Will bu senin elinde olan bir şey mi?''

''Bilmiyorum Mike...''

''Bu arada hakkını vermem gerek,gerçekten iyi saklamışsın.Sonuçta bu çok önce olmuştu değil mi?''

''Evet,her gün biraz daha derinleşti.''

''Tahmin edebiliyorum Will,ama ben...El'den hoşlanıyorum ve bu yüzden sana acı vermek istemem çünkü hala benim en iyi arkadaşımsın.Ve ben ikinizden bir seçim de yapmak istemiyorum.''

''Mike gerçekten anlayamıyorum.O zaman benden ne istiyorsun?''

''Sadece biraz daha...Arkadaş kalamaz mıyız?''

''Ihh...Bilmiyorum,gerçekten...''

''Peki o zaman biraz daha düşünsem...Olmaz mı?''

''Elbette.''

Bunu içten söylediğini biliyordum.Bana güveniyordu,ve onu üzmek istemiyordum fakat ne yapmam gerektiğini de bilmiyordum.O yüzden şuan tek emin olduğum şeyi yaptım.Ona içtenlikle sarıldım,bu bir tür teşekkür sarılışıydı,bizim...sadece ikimizin bildiği bir dilde...


***BÖLÜM SONUU***

SONUNDA İÇİME SİNEN BİR BÖLÜM OLDU.BUGÜN BELKİ DİĞER KİTAPLARA TEKRAR YB ATARIM.ŞİMDİLİK TEKRAR HOŞÇA KALIN.VE DE BÖLÜM HAKKINDA Kİ DÜŞÜNCELERİNİZİ AŞAĞIYA YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM!!

Kısa Ship Öyküleri (Stranger Things)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin