Lucas'tan;Max ile Byer kalesinde oturuyorduk. Byer'ların evine yaşlı bir çift taşınalı bir yıl oluyordu fakat Byer kalesinden haberleri yoktu çünkü burası gizliydi, anılarımızın kalmasını istediğimiz gibi. Max'in telsizi bozulmuştu ve onu tamir etmek için uğraşıyorduk.
"Belki de Dustin'e haber vermeliydik. Sonuçta aramızda teknolojide en iyi olan o. "Dedi Max,
"Biraz daha bekle. Gerekirse benim telsizimden haber veririz. "Dedim.
"Dustin'e haber vermek istemiyorsun çünkü o, bu sorunu hemen çözecek ve sen, onun karşında ezik olacaksın."Dedi
Ve bu konuda yanılıyordu!, ben de bu sorunu gayet iyi çözebilirdim!"Hiçte bile!, sadece beni bir kere bir şey yaparken görmeni istiyorum! " Bana alayla baktı. Gözlerinde bana karşı oluşan bir alev vardı.
"Sen bir şeyden fazlasını yapıyorsun. "
Bir an beni öveceğini sanmıştım fakat o yine adının hakkını verdi. Ne de olsa o 'Çılgın Max' idi.
"Bana sürekli yalan söyleyebiliyorsun?, Bu az bir şey mi?"
"Max, lütfen. Sadece bir kere sana söylediğim yalanları yada yaptığım yanlışları bir kenara bırak ve sana olan sevgimi görmeyi dene.
Abin, biliyorum o seni çok incitti fakat o öldüğü zaman bile üzülmüştün değil mi?, bu da onu sevdiğini gösterir. Ne kadar nefret ediyormuş gibi görünsen bile! "
Bir an duraksadı sanki görünmez bir duvara toslamış gibiydi. Durmuştu. Belki de Billy aklına gelmişti.
"Haklısın. Ben.. Ben özür dilerim. "
Elini tuttum ve ona baktım. Onu üzecek hiçbir şey yapmak istemiyordum fakat bunun için uğraştıkça daha da batıyordum.
"Üzülme. Ben güçlü ve kararlı olan Max'i seviyorum. Ve burada asıl özür dilemesi gereken benim. Bir daha benim görevimi üstlenmek yok tamam mı? "
Gülümsedi ve hemen toparlandı.
"Pekala, o zaman ikimiz de söz vermeliyiz. "
Başımı salladım.
"Bir daha bu kadar dağılmayacağımıza, birbirimizi üzmeyeceğimize dair söz verelim. " Dedi.
"Söz." Dedim.
"Söz. "Dedi.
Sonra onu tutkulu bir şekilde öpüp geri çekildiğimde ise fısıltı ile en eski ve en çok yıpranan anılar ile dolu olan kuralımızı hatırlattı.
"Lucas, şunu unutma. "Arkadaşlar yalan söylemez... "
Ve sonra oda bana karşılık verdi. Geri çekildiğimizde ise telsizini tamir edebilmiştim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa Ship Öyküleri (Stranger Things)
FanfictionShipper kalbim oluşturdu. Shipler hakkında kısa birbirinden bağımsız hikayeler okuyun lütfen. Diğer hikeyemin okuma sayısı için çok teşekkürler!